Sunday, May 27, 2012

Here I go again!

Mul oli plaanis tegelikult ikka päris tõsiselt uus blogi teha, kuid kuna avastasin, et peale Eestisse saabumist oli minu digikas katki läinud, jäi ka see idee katki.
Eile avaldas Mari soovi, et ma ikka kirjutama ja pilte tegema hakkaksin ning lahendas minu probleemi. :)
Seega väga suures osas on see nüüd tänu Marile, et jälle kirjutan. Aitäh Sulle! Loodan, et ei valmista pettumust.
Kiirelt eilsest.
Käisin Mari uues kodus külas. Olin seda küll varem piltidelt näinud, kuid päriselt meeldis mulle see koht veel rohkem. Kujutaksin isegi ennast niisuguses korteris ette. Väga stiilne ja ilus, pluss veranda ja muruplats, kus oleks hea päevitada.
Kuna meile mõlemale meeldib väga süüa teha, siis meisterdasime tortillasid. Mina ei olnud neid varem teinud ega söönud, aga sain nüüd uue retsepti oma lemmikutesse juurde. :D
Kõrvale jõime ühte punast prantsuse veini. Mmmm.

Enne sööki tuli trenni teha, et kõht ikka tühi oleks

Hakkida ikka oskan

Mari arvas, et veini peaksin ma ka oskama valada :D
Tore õhtupoolik oli.
Kodus vaatasin veel Eurovisiooni. Olin varem kuulnud vaid 3 laulu (Vene, Eesti ja Rootsi). Vene meeldis neist kõige rohkem.
Rootsi ei meeldi üldse ja Eesti ka mitte. Muidugi oli Ott tubli ja tal oli väga hea hääl. Mulle meeldis, et laul jäeti ikka eesti keelseks kuigi üldiselt on see mõttetu lugu. Mulle väga meeldis, kui Island meile punkte andis ning see onu laulis "Kuuuuuuuula". Reikop sellepeale mainis, et tore, õppis meie laulu ära. (Muud suurt selles laulus ju ei olnudki).
Aga lemmik oli mul Islandi laul. Väga ilus ja armas, kahju, et nii taha jäi.

Täna on ka olnud asjalik päev.
Tegin küpsisetorti. Eelmisel nädalal küpsetasin kõvasti ja nüüd on väike hirm, et elektroarve tuleb see kuu päris suur.

Kohupiima-banaani-šokolaadi küpsisetort. Maitsta ei ole veel jõudnud, ootan kuni T koju jõuab.




Näitan ka oma kõige uusimaid ehteleide. Alles reedel sain endale tervelt 5 paari uusi kõrvarõngaid.
Pärit on need Riia tänava antiigipoest.

Mul ei ole zoomimisvõimalust nii, et tuleb leppida natuke uduste piltidega.





Praegused lemmikud :D



Ma ei luba, et hakkan iga päev kirjutama. Niisama tegevuste ja tujude jaoks on mul nüüd jälle tavaline vihik, kuhu kirjutan.
Aga nii, kui midagi põnevat endale selga panen, süüa teen või ostan, siis kohe teen ka pilti ja näitan kõigile.

No comments:

Post a Comment