Saturday, June 23, 2012

I'll try to be back

Läks jälle kaua aega, aga võtsin end kätte ja püüan jälle kirjutada.
Tegelikult ei olegi vahepeal midagi meeletut toimunud. Olen lihtsalt puhanud, sporti teinud ja T-ga aega veetnud. Esmaspäeval lähen ühele tööintervjuule ja loodan., et saan selle töökese. Tahaks ikkagi juulis või siis hiljemalt augustis lõppastme koolituse ära teha ning endale midagi lubada.
Sain endale lõpuks korraliku mälukaarti ja nüüd saab hakata pilte tegema. Mul on meeles küll, et Marike soovis moeblogi. ;)
Praegu küll veel moepilte pole, kuid midagi siiski.
Mõni nädal tagasi käisin Ilmatsalu matkarajal:



T arvas, et näen siin eriti badass ja kuri välja, aga selle pildi tegija arvas hoopis, et olen väga fotogeeniline :P

Ilus ilm oli, ainult sääsepoisse oli palju.



Teisipäeval oli Kädi koolilõpupidu. Läksin enne Mari poole ja ta korrastas mu soengut natuke. Tegelikult peaks midagi uut välja mõtlema, ideid on, aga see võtaks natuke raha.

Valmis soeng! Kuigi see pilt mulle ei meeldi, nägu nagu baklažaan ja rind ebaloomulikult suur (samas olen kohanud kommentaare, et olengi rinnakamaks muutunud :D 9

Pärast seda, kui olime Lauriga ära arutanud oma WoWi karakterid ja üle vaadanud Lauri pet'id tegi ta minust ja Marist pilti.



Praegu olen nunnu lokilambake. Kädi tegi üleeile mulle vesilokid ja täna öösel magasin kalasabadega. Peaks äkki vahelduseks sellised püsivad tegema?

9gag promos kõvasti ja eile siis kuulasin ka. Hakkas kummitama. :/

No comments:

Post a Comment