Wednesday, June 6, 2012

Oriflame ja Lumivalgeke

Sain oma mälukaardi probleemi korda...ajutiselt. St, et minu kaart on ikka veel katki, aga sain ühe väiksemamahulise laenuks.

Eelmisel ja ka sellel nädalal täiendasin natuke oma ilutoodete kogu.
 Kuna mulle meeldivad väga Oriflame tooted, siis tellisin endale neilt mõned asjad.

Viigimarjalõhnaline duššigeel Santorini


Kergelt jahutav jalakreem neroli ja frangipani lõhnaga. Hädavajalik asjake suveks.

Rosmariini ja teepuuekstraktiga näokreem. Jätab naha siidiseks ja imendub kiiresti.

Teepuuõli ja rosmariiniga näopesugeel. Lõhnab mõnusalt ja puhastab väga hästi. :)

Sain kingituseks The Body Shopi jõhvikalõhnalise kehakreemi. Uskumatult hea lõhn. Kui end ära kreemitan, siis lõhnab ka veel tuba tükk aega. :D

Selveris on praegu mingid soodukad. Sealt ostsin endale kaks uut küünelakki. Pretty Sunrise vasakus ja C.A.T.C.H paremal.

Nädalavahetusel käisime T-ga kinos "Lumivalgekest ja kütti" vaatamas.
Tahtsin seda filmi kohe näha, kui talvel treilerit nägin.
T oli skeptiline, kuid treiler meelitas ka tema kaasa.
Ma ei taha olla spoiler, aga treiler oli parem kui film. Minu jaoks oli film okei, T-le ei meeldinud. Film oli "Lumivalgekese" ja "Sõrmuse Isanda" segu, aga ma kahtlen, et "Sõrmuste Isandast" paremat filmi saab teha. Seega ei jätnud "Snow White and the Huntsman" kuigi head muljet.
Aga siiski...meeldiv üllatus oli Kristen Steward, keda ma muidu ei salli eriti. Samas ei tasu süüdistada teda selles, et "Twilight" cräp on. Tema sai oma osaga kenasti hakkama. Täitsa tore oli ka küti osatäitja Chris Hemsworth (Thor "Avengers"). Mulle meeldis ka Charlize Theron (kuninganna oli ilusam kui Lumivalgeke :D), kuid T leidis, et ta ei osanud oma osa välja mängida.
Ometi ma soovitaks seda filmi ikka neile, kes vaadata tahavad. Maitsed on erinevad ning ka IMDB annab filmile päris hea tulemuse.


No comments:

Post a Comment