Thursday, July 26, 2012

Sünnipäevad ja vaarikamuffinid (muffins de framboises :D)

Palju-palju tegemist..kuigi mitte nii palju, et ei jõuaks blogida. Selles on süüdi vadi mu jätkuv laiskus.
Jätkuvalt käin hooajatöölisena marju korjamas. Tülpimus on küll peal ja juba lubasin teisipäeval mitte enam tulla, kuid raha on vaja ja niisiis ikka lähengi homme. Ega enam palju tööd pole. Varsti peaks mustsõstrapõld puhtaks saama ja siis ongi läbi.

Eelmisel komapäeval tähistasin väikestviisi oma 22. sünnipäeva. Esialgu üldse ei viitsinud, aga kuna päris niisama ka ei tahtnud olla, siis kutsusin paar lähimat sõpra külla ning päeval käisin T-ga väljas söömas (mida ma ju muidu tihti ei tee.)
Tegin natuke süüa. Kõik minu meisterdused said kõvasti kiita. Laualt puudub kohupiima-ananassi kook.

"reidikas"

Eelmisel nädalavahetusel tähistasime ka Kädi poisi Lauri sünnipäeva.Olime tema maakodus, kuid seal kahjuks millegipärast pilte ei teinud. K hakkab vist selle koha pealt laisaks muutuma ja minul ei olnud fotokat kaasas.

Läbisin eelmise nädalaga autokoolis lõppastme koolituse ning täna käisingi ARKis avaldust tegemas, et tahan uut juhiluba. Väga tore, et selle asjaga kõik korras on. Kevadel olin ju väga närvis, et ei tea, kas üldse saangi veel ilma eksamiteta lube vahetada. Saaks nüüd ainult sõitma ka hakata. :D
Lisaks on olnud natuke palju tegemist kooli ja Prantsusmaa ainete ülekandmisega. Õnneks laabus kõik minu kasuks. Tegin täna avalduse akadeemiliseks puhkuseks, aga puhkama ma ei hakka, vaid õpin samal ajal edasi. Eks see on natuke jama. Tervisekindlustust mul ju aasta aega ei ole. Ega mul seda palju pole vaja läinud (ainult retseptirohtude ja psühholoogi jaoks).

Täna õhtul poes käies avastasin, et olin endale poolsuvaliselt riideid selga pannes pannud päris huvitava komplekti kokku.



And last but not least...
Minu tänane kokakunstisaavutus: vaarika (hapukoore) muffinid

2 muna
ca 100g võid
1,5 dl suhkrut
3 dl jahu
pool tl küpsetuspulbrit
1 dl hapukoort (sp see sulgudes ongi, et seda nii vähe sai ja tegelikult ma lisasin selle ise juurde. Kuskil retseptis pole nii näinud.)
Vaarikaid panin igasse muffinisse 3 tükki. Võib-olla liiga vähe, aga kui ära jahtuvad siis proovin järgi.
Paar päeva tagasi tegin vaarika-martsipani muffineid. Sinna panin 2 dl suhkrut ja need said ikka jubedalt kleepuvad ning liiga magusad.
Kõige paremad on siiani rabarberi-kaneeli muffinid, mida kunagi mais tegin. :)

Nüüd on kell nii palju, et kerin ennast Natasha Cooperi "Luuderohuga" voodisse. Varsti tuleb T koju ja siis ongi aeg tuttu minna.


No comments:

Post a Comment