Monday, July 2, 2012

le tour de second-hand

Täna maasikapõllul paduvihma käes lagunesid mu vanad-armsad botased tagasipöördumatult ära. :( Nii hea oli nendega jooksmas käia ja kaua pidasid vastu. Eks see, mis nad hauda viis oligi liiga palju vett, muda ja vaovahede struktuur. Pagan! Olin õnnetu.
Jooksma küll lähiajal vist ei lähe. Trenni saan põllul kätte, kaalgi on kilo langenud paari päevaga.
Siiski läksin täna peale lõunat lähedalasuvaid second-hand'e külastama, et äkki leian midagi head asemele.
Botaseid endale parajas suuruses ei leidnud, kuid nagu oli natuke karta, siis leidsin muid asju. Samas, mis siin karta? Teenin ju ise endale natuke taskuraha.

Sellise laheda tuunik-kleidi leidsin 1 euro kaltsukast. Täiesti uus ja korralik ning näeb seljas väga khuul välja. :)

See top jäi mulle juba kunagi tükk aega tagasi Annemõisa keskuse kaltsukas silma, kuid siis arvasin, et mul pole seda vaja. Hiljem käisin ja ei näinud seda enam, siis oli natuke kahju, et ei ostnud ning kui täna selle jälle üles leidsin, siis otsustasin, et ju ikka on vaja, kui kahju hakkas.

Samas kohast sain ka kingad. Kuna mul neid väga palju ei ole ja oma suurust on raske leida, siis üritan ikka osta, kui midagi soodsat ja sobivat leian.


Kõik läks kokku maksma vaid 5.50. Siis jäin küll mõtlema, et oli mul siis vaja Prantsusmaal osta kleite hinnaga 5-7 eurot tükk. Aga eks siis oli rohkem raha ka. Mäletan, kui ostsin septembris saapad, rinnahoidja, särgi, tuunika ja kelidikese ning olin õnnelik, et kõik kokku läks vaid 27 eurot. Tegelikult nii palju asju saada selle rahaga oli ikka soodne küll. Tegu oli ju ikkagi uute asjadega.

1 comment:

  1. ma ostsin eile turult süüa rohkema, kui 27 euri eest... :D nii on küll lihtne, kui odavalt läbi ajada õnnestub!

    ReplyDelete