Monday, March 4, 2013

Bof!

Seltsielu töötab küll sellel nädalavahetusel, aga loomulikult on mul just praegu ka kõige rohkem koolis teha. Püüna elueest lõputööga kuhugi jõuda, kuigi alles esimene osa on kokkukirjutamisel. Teisest ei tea midagi. 13. märts teeme Kreetega ühe prantsuse ajaloo presentatsiooni ususõdade kohta. Kolm päeva olen püüdnud sellega tutvuda (ja ikka veel pole kõike läbi jõudnud).
Samas on hästi tore, et olen nii lühikese aja jooksul saanud oma kõige paremate sõpradega aega veeta.
(Kuni siiani kirjutasin eile st pühapäeval. Nüüd on juba esmaspäev. Kädi kutsus eile külla ja jätsin kirjutamise pooleli. Ma ütlesin, et seltsielu töötab.)
Igatahes, neljapäeval läksin kohe peale õhtust maalitundi Mari poole. Nii hea ja mõnus oli. Ta oli mulle korraliku õhtusöögi teinud (pasta bolognese ja tomati-avokaado-lehtsalati salat).
Ta tegi minust pilti ka. Kaua pole tehtud..mulle ei meeldi enam nii väga pildistamine kui varem.


Viimase 12ga sõitisn kodu poole. Otsustasin Prismas käia. Selle aja sees, kui seal olin, algas lumetorm. Tõesti tore algus märtsile. Aga mul ei olnud üldse tore nii koju kõndida, et suu ja silmad lund täis olid.
T tuli mulle natukeseks külla. Jäi ühest bussist maha ja tuli siia järgmist ootama. Mul poleks sellest midagi olnud, kui ta olekski siia jäänud, kuid ta ei tahtnud minu õppimist segada (olin just katalaani keele harjutused välja võtnud).
Laupäeval käisin BodyPowerBody aeroobikas, kus ma ei teinudki marki maha. Päris hea oli isegi.  Õhtul pidasime Pille ja Aivo sünnipäeva. Oli ka tore nagu loomulikult alati on, kuid eks siis kui üliemotsionaalsed inimesed kokku saavad ja natuke napsu võtavad, siis tekkivad aeg-ajalt ka draamad. Õnneks need saime lahendatud.
Seekord oli mul ka laupäev ära planeeritud. Vaatasime T-ga Eesti Laulu, sõime nachosid, mille juurde tegime korraliku kastme (hapukoor, mingi spets pulber ja avokaadopüree), juurde jõime Old Tbilisi veini. Ja jälle oli väga tore ja mõnus. Ainult Grete Paia oleks võinud võita.
 Ning tore oli ka eile Kätuga jutustada. :)

Aga nüüd ei ole enam väga tore.
Ma absoluutselt ei saa aru, mida ma selleks ajaloo presentatsiooniks tegema pean. Caroline saatis just vastuse, et minu allikas on liiga pikk ja neid peab rohkem olema ja üldse vist netti kasutada ei tohi. Ma ei tea. Homme tahab ta mind ja Kreetet näha.
Baka värk vist natuke edeneb. Pean esimesele osale kokkuvõtte kirjutama ja siis mõned parandused tegema.
Kui keegi oskab määrata määrsõna  juba (kas ajamäärus või rõhumäärus), siis oleks tore. Mina ei saa aru.
Aga täna ma neid asju ei tee. Tuju on paha. Tahan hoopis lamada voodis ja TVd vaadata ja mitte mõelda asjadele, mida pean veel tegema.
Ja üksi ka olla ei taha. See üksilduse tunne rikub ikka nii palju ära. Muidu võiks must veel mingit asja olla.



No comments:

Post a Comment