Wednesday, November 14, 2012

Elu iluks

Ma korjasin eilsest ja tänasest välja asjad, mis tegid mu rõõmsaks ja muidu nii halli ja nukra elu ilusamaks.
Ma lubasin kunagi näidata mõnda oma maali. Kuna tõin eile koju ühe oma looduspildi, millel on olemas ka originaal, siis alustaksingi sellest.

Originaal

Maalil on paraku päris hästi näha, kus asjad oleks võinud teisiti olla, aga kuna see on minu päris esimene loodusemaal, siis olen rahul.

Eile alustasime täiesti uut pilti. Päris jabur kompositsioon: poolik kipsjalg, hõbedane plastlaama, roostes triikraud (selline, mida pliidil kuumutatakse) ja heleroheline kipsmass.
Võib juba märgata mõningast progressi.
Vahel, kui töö on raskem, siis joonistame enne harilikuga ette (saan korraga ka joonistusõpetust :D )
See oli esimene mõõtmistöö. Praegu pole see küll veel päris valmis, ma pole viisinud kodus lõpetada.
Harilikuga joonistasin seda kõigepealt 1,5 tundi koolis, siis parandasin tund aega kodus ja enne maalimist veel pool tundi koolis.


See töö on üks mu lemmikuid. Õpetajale ka meeldis väga (popp-kunst).
Harilikuga joonistasin 1 tunni koolis ja parandasin nii 20-30 minutit kodus.
Ja uue töö sain enamvähem tunniga koolis valmis ega pidanud koju kaasa võtma. homme saab kohe maalima hakata.

Minu esimene natüürmort, tehtud ainult parema käe teise ja viienda sõrme abil. Pintslit pole see pilt tunda saanud.

Paar tööd on veel, kuid need on täiesti alguse omad ja mulle eriti ei meeldi. Eks paistab...ehk teen kunagi kõigist siin veel näituse.

Täna kuulasime katalaani keeles ühte laulu. Tõeliselt ilus. Ei ole katalaani keelne, vaid midagi soome keele moodi. Pidi olema üks keel sealt päris põhjast.
Ei ole just olnud palju laule, mille puhul tunnen, kuidas see juba esimese minuti jooksul hinge poeb. Väga hea ja ilus tunne tekkis.


No comments:

Post a Comment