Saturday, November 10, 2012

Porgandikook

Olen juba tükk aega tahtnud porgandikooki teha. Kunagi aastaid tagasi tegin oma esimese koogi täiesti peast ja suvaliste kogustega. See oli üks parimaid kooke, mida teinud olen. Kirjutasin siis mälu järgi üles ja proovisin hiljem veel, aga ei tulnud pooltki nii hea kui varem.
Nüüd siis tegin ometi korralikult retsepti järgi.
Kate sai liiga vedel, kuid maitse on ikka hea seega pole eriti hullu :D




Mina panin oma koogi sisse 4 porgandid, 2 muna, 2 dl suhkrut, 50g võid (rohkem kodus polnud, muidu peaks 100g panema), 3 dl jahu, 1tl kaneeli, natuke hakitud mandleid ja 1 tl küpsetuspulbrit. Lasin 30 minutit 200 kraadi peal jahus olla.
Tegelikult retseptis, mida vaatasin oli kirjas 3 porgandit ja 2 dl jahu. Kuna porgandit panin rohkem, siis tundus, et tainas on liiga vedel. Samas praegu mõtlen, et äkki oli 3dl jahu ikka liiga palju.
Peale ja vahele panin 200g kohupiima segatud 200g tuhksuhkru ja sidrunimahlaga (suhkurt võib vähem olla). kuna mul oli pakikohupiim ja kartsin, et see on liiga paks, panin ka natuke vett segule, siis sai aga liiga vedel :/ Järgmine kord on targem osta kohupiima pastat või siis pole üldse vaja pakikohupiimale vett segada.
Küll ma saan katsetada, kui jõulud tulevad. Ema juba ütles, et võin Võrru küpsetama minna.

Kuna elan üksi, siis ei viitsi eriti süüa teha. Ja kellele ikka küpsetan? Ise ei jõua nii palju süüa. Täna aga peaks T mulle külla tulema ja saan talle pakkuda :)

No comments:

Post a Comment