Sunday, December 23, 2012

A day before Christmas

Päris uskumatu, et aasta oodatuim püha ongi peaaegu käes. Nii 3 nädalat tagasi olin ma täielikult jõululainel, kuid nüüdseks on see tagasi tõmmanud. Eks oma osa ole viimase nädala probleemidel. Just see käesolev nädal on olnud üks lähiaja raskemaid. Aga halbadest asjadest praegu ei räägi.
Tegin ära 3 testi ja läbisin maalide hindamise. Kahe testi hindeks sain A (kusjuures ka selle, mida kõige rohkem kartsin), kolmandat ei tea ning ka maalide eest sain suurepärase tulemuse. Vahel tuleb ikka madal enesehinnang kasuks. Kartsin, et tuleb C või siis parimal juhul B, aga vot läks teisiti. Oma kõige värskema töö panin eile seinale ning eelviimase kinkisin jõulude puhul T-le.
Sellel aastal olen päris kauaks Tartusse jäänud ning tegelikult arvan, et lähengi Võrru alles 25ndal. Varsti tuleb T siia ja siis loodan talt vastuse saada, kas ta soovib homme jõuluõhtu minuga veeta.
Eile ja täna olen oma bakatööd kirjutanud, pole just väga jõululine tegevus :D aga meil jäi juhendajaga kokkulepe, et sissejuhatava teoreetilise osa püüan kuu lõpuks valmis saada. Mingi logiseva jutu saangi kokku, aga jube raske on ikka eesti keelseid grammatilisi seletusi prantsuse keelge panna. Ma kardan, et juhendajal tuleb kananahk peale, kui seda loeb. AGA 3,5 lehte on juba valmis ning olen endaga täitsa rahul.
Eile õhtul käisin Jaani kirikus Vanemuise Sümfooniaorkestri advendikontserdil, kus laulsid Vanemuise ooperikoor ja Tartu Noortekoor. Väga armas ja mõnus oli. :)
Leidsin kapist ühe väga laheda kampsuni, mida oleks pidanud juba ammu kandma. See on erepunane, kuldsetest pärlitest lehekestega. Kahjuks mul pole fotokat, aga loodan, et Kaspar teeb minust Võrus pilti. See sobib just praegu suurepäraselt selga panna, aitab meeleolu luua.
Kuni T tuleb alustan oma järjekordse disainiprojektiga.
Näitasin oma "tuunitud" riideid eelmisel pühapäeval emale, ta siis imestas, et mul on vist kunstiannet. :D
Ah jaa..muide, eelmisel pühapäeval käisime emaga Ekraanis "Pähklipureja" balleti ülekannet vaatamas. See toimus Moskva Suures teatris. Ma teadsin küll loo sisu, vist olen multikat näinud, kuid etendust mitte. Kena ja armas oli ning muidugi väga-väga tasemel tantsijad ja kaunid kostüümid.

Üks lugu mis eile kirikus kõlas eesti keelsena:


No comments:

Post a Comment