Monday, December 31, 2012

Valus 2012

Nagu ma eelmisel aastal kirjutasin sellest, mis aasta jooksul toimus, siis kirjutan natuke ka seekord.
Kokkuvõtlikult öeldes oli see aasta 2012 mu elus üks halvimaid...kui mitte tõesti kõige halvem. Loomulikult oli ikka head ka, näiteks see, et sellest aastast kuli kuud elasin Prantsusmaal. Sealt tagasitulek oli mulle aga raske ning Eestis läks elu kohe allamäge. Hakkasime T-ga kohe koos elama ja see oli kahe otsaga vorst. Ühest küljest igatsen ma teda tohutult siia tagasi, samas oli ka palju probleeme ja arusaamatusi. Siis läks ta ära ja jälle oli emotsionaalselt väga raske. Eks see ongi üks väga emotsionaalne aasta olnud koos igasuguste tagasilangustega.
Uusi inimesi mu elus sellel aastal ei ole...või kui siis üks makedoonlane, kellega koos WoWi vahel mängime ja kellel alati hea meel on, kui ma online tulen. :D
Suvi möödus tööd tehes ja niisama vedeledes, sügis koolis käies. Pidutseja ma enam ei ole ja puudust ka ei tunne. Olen vist hakanud täiskasvanumaks saama ja sellega leppima.
Midagi märkimisväärset meelde ei tulegi, igav olen.

Tänase õhtu veedan, nagu juba traditsiooniks on saanud, Kädi ja Lauriga. minu sugulane Elise avaldas ka soovi sinna tulla, lisaks tulevad Kädi sugulane Sten ja tema tüdruk, keda ma polegi veel kohanud. Loodema, et tuleb tore õhtu ning hiljem kuuse all on ka võimalus T-d kohata ja talle uusaasta-musi teha. :)

3 aastat tagasi. Sellel õhtul kohtusid ka esimest korda T-ga. :)


2 aastat tagasi. Vaieldamatult kõige lahedam soeng, mis mul on olnud.
 Aasta tagasi.

Nüüd ongi aeg nii kaugel, et tuleb hakata ennast ilusamaks tegema ning Kädi-Lauri jõulkingid lõplikult ära pakkida.

No comments:

Post a Comment