Thursday, January 3, 2013

Hea uus

Kolm päeva seda aastat läinud nagu niuhti ja siiamaani on päris tore olnud.
Aastavahetus oli ka vahva.
Kädi, Sten ja vist Lauri ka natuke olid kõvasti süüa teinud. Kõige paremad olid kreeka salat, need esiplaanil olevad lõhesuupisted ning kalamarjaga saiakesed taga. Väga luksuslik! :D


Kädi, mina ja minu sugulane Elise, kes oli meie isiklik fotograaf.

Kädi oli päris üllatunud, et meil neljas aastavahetus juba koos on. Nüüd peab kindlasti järgmisel aastal ka koos pidama, siis on ju juubel.


Ainult Lauri on puudu.

Jõudsime varakult kesklinna. Lasime ühe paberlaterna taevasse. Tegelikult pidime kolm laskma, kuid teistega juhtusid...khõm-khõm..õnnetused.
Vihma sadas ja see oli paha. Pidin ka T-ga kokku saama, kuid ei näinud teda ja olin natuke õnnetu. Poole saluudi ajal nägin hoopis ühte T sõpra, kellega tema siis koos oli. Sain ikka oma uue aasta musi :D


Võrratu Tartu!

Kolmas latern enne hädamaandumist.

Läksin tagasi Kädi-Lauri poole, sõime kõhud täis, vaatasime natuke telekat ning vanainimene nagu ma olen, olin juba kella kolmeks voodis.

Uue aasta lubadusi ma ei andnud. Aga trenni läksin küll nii, et nüüd on tunne nagu oleks ka lubanud kõvasti end vormi ajama hakata. :D
Ostsin eile ühe spordiklubi jõusaali kuukaardi. Sellel kuul siis poksitrennis ei käi, loodetavasti jõuan sinna kooliajal.
Pärast kahte päeva olen küll päris väsinud. T arvas, et alguse asi ja küll ära harjun. Ma ise loodan, et ma endale liiga ei ole teinud. Kaks päeva olen täiseti läbi olnud. Püüdsin kooliasju natuke teha, aga selleks pole mitte ainult energiat vaid ka motivatsiooni.
Sain täna oma lõputöö juhendajalt edasised juhtnöörid töö kohta. Ma ei tea, millal ma sellega tegelema hakkan. Tõenäoliselt järgmisel nädalal. Siis tuleb üks uurimustöö ka ära teha milleks ma eile ja täna eeltööd tegin. Ei viitsi-ei viitsi, ei taha!!!
Nädalavahetusel lähen Räpinasse hoopis. Ei usu, et ka siis aega on midagi teha. T kutsus mu oma isa sünnipäevale, mis toimub laupäeval, kuid enda juurde kutsus ta mind juba homme.
Olen natuke päris palju närvis. T ei saanud aru miks. Võib-olla pole ka põhjust, ma ei tea. Ikka tahaks ju hea mulje jätta sõbra vanematele ja sugulastele, mis siis, et ma T tüdruk ei ole. Eriline sõbranna...vist..ma ei teagi. Loodame, et on tore. Kädi tuleb ka sinna, küll meil ikka hea koos on. :)

No comments:

Post a Comment