Thursday, January 10, 2013

dragonflies

Leidsin endale eile Expressionsist selle nädala lemmikkõrvarõngad (vähemalt selle nädala omad).
Need pole küll päris need samad, kui 95% sarnased. Minu omad on natuke tuhmimad...sellised vanaaegset värvi. Eelmisel nädalal  sain samas poest väikesed hõbedased koolibri kõrvarõngad. Eks ma ikka armastan igasuguseid tiivulisi ja sulelisi. :) Kuna Expressionsis on praegu päris palju allahindlusi, siis soovitan vaatama minna. Need kiilid maksid vaid 2 eurot, koolibrid olid vist sama palju.


Neli päeva on mu päevad enamvähem samasugused olnud ning tunnen, et juba hakkab rutiin tekkima ja see on kuidagi paha.
Kolm päeva käisin hommikul jõusaalis ja siis möödus kogu päev bakatööga tegeledes. Täna jätsin trenni vahele ja magasin selle asemel ning, et rutiini muutust tuua, tegin bakatöö asemel hoopis ühe uurimustöö jaoks korpust ning kirjutasin kommentaare, et saaks homme analüüsi hakata tegema.
Kui rääkida muutustest, siis nüüd on mul uus interneti ühendus. Eile vahetasin ära ja olen väga rahul. Oli kohe huvitav kogemus, kui hommikul oli internet esimese ühendamisega olemas. Muidu pidi ikka nii 5-10 minutit keskmiselt proovima. Ühendus küll katkes täna korraks, kuid eelmisega oli ikka 3-4 korda päevas normaalne. Pluss, uus pakett on odavam. :)

Nädalavahetus T maakodus läks üldiselt kenasti. Eks ma ikka lootsin natuke midagi muud, aga mis seal ikka. Tema pere ja sugulased ja lemmikloomad olid hästi toredad ning maja ka väga mõnus ja hubane. Sünnipäeva pidu oli samuti vahva. Süüa-juua oli nii palju, et veel minagi sõin Tartus veel järgijäänud kasukat. Üllatuseks olid tellitud kõhutantsijad.
Kahjuks mul väga palju pilte üritusest pole. Ma ei tea, kas ja millal T vennad need pildid üles laevad. Ma arvan, et T-le ei meeldiks, kui ma temaga koos pildi üles paneks kuigi meist sai päris armas pildike tehtud. Aga sellel pildil olen siis mina ja T tühi tool :D Teda võib juurde mõelda.



Kätu kindlasti ei protesti.

Aga nüüd tuleb teha 100 kükki ja teine sama palju kõhulihaseid. See, et täna jõusaali ei läinud ei tähenda, et trenni ei tee. Magusaisu on märgatavalt suurenenud ja ma ei ole seda rahuldamata jätnud.

No comments:

Post a Comment