Saturday, January 12, 2013

Enese hellitamisest ja muusikast

Sain just valmis oma prantsuse keele teooria uurimustöö teoreetilise osa. Eks ma pean seda veel parandama ja ilmselt ka lühemaks tegema. Saatsin just juhendajale kirja ja küsisin, kas viis lehte on liiga palju. Töö peaks olema nii 7-10 lehte. Ma ei teagi, kui halb on, kui pikema teen. Kui juurde tuleb ka analüüs, tiitelleht, sisukord, sissejuhatus, kokkuvõte ja bibliograafia, siis tuleb see töö küll nii 15 lehte hoopis. Ja samas on palju ka neid olukordi, kui suure higi ja verega kuidagi minimaalse lehtede arvu täis saan...nagu bakatöö projket näiteks :D
Igatahes usun, et olen olndu tubli ja preemiaks lubasin endale mõned suurepärased imeliselt lõhnavad kehahooldustooted.
Praegu on Body Shopis (nagu ilmselt igal pool) allahindlused. Ma pole sealt endale varem midagi ostnud, paar korda vaid kinkimiseks.
Eile proovisin järgi selle õunaõie lõhnalise ihupiima. Imendub kiiresti ja jätab nahale värske kevadise lõhna. Kuna sisaldab sojaõli, siis peaks olema ka päris niisutav ja nahka pehmendav.

Et oleks kohe kompleks, siis ostsin vaarikaduššigeeli ning kehavõi. Duššigeeli sain täna kätte, kehavõi eile. Täna peale trenni ja sauna määrisin end sellega sisse ning mmmm...ma olin pannkook vaarikamoosiga pühapäevasel suvehommikul. Kreemitamisest on möödas 10 tundi ja ma lõhnan ikka veel pluss nahk on mõnus pehme. :)


Kiidan ka Selverit, kus on praegu Laadapäevad ja seega samuti allahindlused. Sealt lubasin endale ühe Carlo di Roma nude toonis küünelaki, sellest pilti aga pole. Tegelikult on jube igav lakk, aga juba eile hakkas see väga meeldima, ei teagi miks. Ju siis on ikka vaja või jääb küünte peale väga kena. Eks ma homme proovin järgi.

Kas Bat for Lashes'i kuulamine võib põhustada depresiooni?
Üks inimene ütles eile, et kui ta kuulaks sellist muusikat nagu mina, siis oleks tal ammu juba depresioon (kuulasin just Bat for Lashesi kõige uuemat albumit, mille üleeile sain). Ma pidavat kuulama väga sarnast muusikat. Täna mõtlesin sellele natuke. Bat for Lashes, Tori Amos, Birdy, Florence and the Machine, Owl City, Kate Bush... Vaatasin just oma muusikakogu. Kunagi kuulasin palju Alanis Morissette'i, Placebot (lemmikbänd forever), Amy Winehouse'i, Adelet...ämm...Feisti, Molokot, Pep'si, Björki ja Hurtsi ja....neid on palju... Äkki on hoopis vastupidi, et ma kuulan sellist muusikat, sest ma olen selline nagu olen, mitte ei ole selline nagu olen, sest kuulan sellist muusikat?
Ma järgmine kord panen siis Garbage'i mängima või ei...ma tean, et talle meeldib VNV Nation ja kindlasti ka Kavinsky. Amelie soundtrack on lõbus ja nunnu :D
Ja nüüd tahaks öö otsa kõike kuulata, mis mul siin on, aga peab ikka magama minema. Homme pean külmapüha, korterist välja ei lähe, söön ja kirjutan uurimustööd...eelistatavalt kirjutan valmis. Mulle eriti küll ei meeldi see plaan, aga tähtaeg on kahe päeva pärast. :/

No comments:

Post a Comment