Thursday, January 31, 2013

BA

Üks tüdruk minu osakonnast kaitses täna bakalaureusetööd. Suvel unustasin kaitsmiseid kuulama minna, seega täna oli vaja käia ja vaadata, mis see endast kujutab.
Füüsiliselt oli kohal vaid kaks õpetajat. Kolmas, kes Prantsusmaal on, oli Skype'is. Õpilasi oli kuulamas koos minuga kuus, kellest ainult üks oli mulle võõras. Teised olid kõik minu (ja kaitsja) kursaõed.
Tal oli grammatiline teema ehk siis keeruline ja suhteliselt igav (räägib grammatilise töö kirjutaja). Kuna teema oli mulle võõras, siis olid ka terminid võõrad ja ei suutnud juttu jälgida. Kuigi minu prantsuse keelest arusaamine ei olegi väga halvaks muutunud. Me ei jäänud Kreetega ootama, millal tulemus teatatakse, kuid hiljem sain teada, et see oli C olnud, mida mina juba varem arvasin. Ma ei saanud päris hästi aru, mis vead tal seal olid.
Tegelikult läks tal kergelt. Nii vähe publikut ja kõik omad. Kevadel olla hullem olnud-kaks esimest rida õppejõudusid täis ja muid inimesi ka rohkem. Praegu ei küsinud ju publik ka küsimusi. Seda kardaks mina ehk kõige rohkem, sest koha peal on väga raske midagi välja mõelda kui niigi kardad ja värised. Oleks siis, et eesti keeles...
Lõpetasin just oma teoreetilise osa kolmandakordse parandamise. Nüüd ütles juhendaja, et see on parem, kui eelmisel korral.
Eelmisel nädalal alustasin ka analüüsi kirjutamist, kuid nüüd ootan, et juhendaja ka sellest ühe osa läbi vaataks, sest tegelikult pole mul aimugi, kuidas seda teha ja ma ei taha ka lehekülgede kaupa tööd teha kui hiljem selgub, et kõik tuleb ümber teha. Samas on ka ikka hea, kui mingi algmaterjal kirjas on. Igatahes, ma loodan, et ta vastab varsti.
Hirmus hakkab, kui tulevikule mõtlen. Ma absoluutselt ei tea, mida järgmise aastaga teha.
Mõtlen küll, et enne tuleb üldse see baka ära lõpetada, kuid paraku on juuni kuus juba natuke hilja hakata alles mõtlema, mida edasi teha.
Ma loodan, et ikka tuleb mingi hea idee või võimalus.

No comments:

Post a Comment