Friday, February 1, 2013

Kinoelamustest

Käisin täna Cinamonis Kääbikut vaatamas. Lükkasin seda muudkui edasi, aga paar päeva tagasi avastasin, et täna oleks viimane võimalus seda näha (eile ja üleeile ajaliselt ei sobinud). Täna näitatigi vaid ühte filmi ja see oli 3D. Mul ei ole nende vastu eriti midagi, lihtsatl kallimad on ja prillid häirivad natuke.
Samas on mul kujunenud väja väike traditsioon, et kui lähen vaatama kallimat filmi, siis luban endale korraliku kinoelamuse. Otsan Rimist metsamarjamaitselisi kummikomme ning ühe väikese popkorni. Vaatasin küll kommide kalorisisaldust ja kujutasin ette, kuidas T "vibutaks sõrme" ja hakkaks rääkima süsivesikute tagasisöömisest ja sellest kuidas nii alla ei võta. Aga kuna käisin filmi üksinda vaatamas, siis ei teinud sellest mõttest välja. Pealegi luban endale selliseid korralikke käike vähe.
Oleksin küll võinud filmi arvutist vaadata, kuid kinos on ikka kõvasti teine elamus. Kuna ma olen Sõrmuste Isanda fänn, siis tahtsin kindlasti suurelt ja võimsalt ka seda linateost näha.
Ja ei pidanud pettuma. Põnev oli (kuigi ei olnud midagi ootamatut ega ka hirmu, et äkki nüüd keegi headest surma saab). Lõppes ka nii, et nüüd tahaks kindlasti järgmist osa näha.
Minu lemmiktegelased olid muidu Radagast Pruuni jänesed, kes olid isegi Vargidest kiiremad :D
Lootsin juba selles osas näha Benedict Cumberbatch'i Surnumanaja rollis, kuid temast vaid räägiti. Nad olid ikka supper paar koos Martin Freemaniga (Bilbo), kui Sherlock Holmes'i sarja tegid.
Pilte kahjuks blogger täna lisada ei luba.
Järgmised filmid, mida tahaks kinos näha oleksid Visa Hing (jumal teab mitmes osa) 5 ning Hans ja Grete: nõiakütid.Tahan näha ja Õnneteraapiat, mis küll enam kinodes pole, kuid eks on ka muid võimalusi.
Djangot ma kinos ei vaadanud, kuid nägin seda eelmisel nädalal oma arvuti vahendusel. Oli väga hea film. Peaks ka vanemad versioonid ära vaatama.

No comments:

Post a Comment