Thursday, February 14, 2013

BB ja anatoomia algajale

Kosmeetikavõõra inimesena ei tee ma tavaliselt meigitoodetele promo. Lihtsalt pole, millele teha.
Oma teisipäevase meikimise võin vist lugeda nende halbade katsetuste hulka. Mulle meeldib väga, et mul on hele nahk. See sobib mulle väga hästi, kuid teatud valguste käes on see LIIGA valge. Igasugused laigukesed ja veresooned on hästi näha. Lisaks on mul lõua all arm, mis nii külma kui kuuma käes punetama hakkab. Nägin teisipäeval pma süsimustade silmade ja veripunaste huultega pigem hirmutav kui kena välja. Seega otsustasin, et kui tahan end vahel natuke mukkida, siis võiks näonahaga midagi ette võtta.
Olin näinud varem neid BB kreemide reklaame, aga polnud nende kohta uurinud. Nüüd siis lugesin natuke ja tundus päris hea. Ma ei tahtnud kindlasti jumestuskreemi. Proovisin ühte Manhattani testrit ja kohe üldse ei jäänud rahule. Tahtsin, et säilitaksin ikkagi heledapoolsema tooni, kuid samas soovisin seda ühtlustada.
Proovimise mõttes ei ostnud kohe kallist kreemi. Kuna Eveline BB kreemi on ka natuke kiidetud, siis valisin selle. Eedeni Evelini poest sain kreemi 4 euroga. See ongi heledamale nahale.

Täna peale trenni proovisin järgi ka. Kuna see kreem on siiski kergelt jumestav, siis sain ma ise kohe aru, et olen midagi kasutanud, kuid pigem oli tegu kerge päevituse, kui jumestuskreemi effektiga. Lisaks on see kreem nii kerge nagu tavaline päevakreem. Kui nägu puudutan, siis on samasugune tunne. Kreem ei peida küll kõiki ebakorrapärasusi ära, kuid need ei jää häirivalt näha. Pärast esimest proovimist olen küll oma ostuga rahul. :)

Nüüd pööran aga 180 kraadi ümber ja räägin hoopis oma uuest "kunstiprojektist". Mina seda ei valinud. Ma ei mäleta üldse, et meile oleks räägitud, et hakkame kevadsemestril tegelema inimese kujutamisega. Selleks, et meid "soojaks" saada, andis õpetaja teha kipstorso, vana sõbra kolba, lihasmehe ja pooliku skeleti (vist on kolba oma). Terve teisipäevase tunni joonistasin seda üles (enamus aeg kulus lihasmehe peale). Täna õppisin vaagnaluud joonistama ning maalisin rinda. Ma ise pole, nagu alati, üldse rahul. Õpetaja ka väga polnud. Üks tüdruk tuli täna tundi (teisipäeval teda polnud). Hakkas algusest peale ja tunni lõpuks oli seal samas, kus minagi. Tema torso oli ainult palju parem.
Püüan homme seda kodus parandada. Ehk läheb paremaks...loodame.
Tänase sõbraliku päeva veedan šokolaadi ja TinTin'i koomiksite seltsis. Järgmiseks kolmapäevaks on vaja vähemalt üks läbi lugeda.

No comments:

Post a Comment