Saturday, February 23, 2013

Mark

Mul pole tükk aega nii piinlik olnud kui täna.
Kuna saan oma jõusaali kuukaardiga ka rühmatreeningutes käia, siis mõtlesingi täna midagi proovida. Käisin viimati üle nelja aasta tagasi kick-box aeroobikas, ühe korra. Juba siis sain aru, et aeroobika pole minu jaoks. Ajaliselt sobib mulle BodyStretch. Tunni kirjelduses seisis, et see sobib nii edasijõudnutele kui ka algajatele ja saab valida kiirema ja aeglasema tempo vahel (sai ta jah).
Ütleme nii, et ma olin täielik elevant portselanipoes. No ma ei suutnud reageerida, koordinatsioon oli paigast, ei suutnud tempos püsida. Lisaks ei tunne mina nende sammude nimetusi, mida treener kasutas. Loomulikult need kes varem käinud on, said aru. Inimesi oli vähe ka, koos minuga kuus. Seega oli minu koperdamist kenasti näha. Treener karjus mulle ka mitu korda midagi, aga mina ei saanud aru ja niikuinii poleks ma sellest paremini oskama hakanud. Kui mingil hetkel oli tunne, et VIST hakkan juba pihta saama ja kombinatsioonid jäävad meelde, siis järsku tulid mingid uued sammud, millest ma absoluutselt aru ei saanud. Jäin mingi hetk lihtsalt seisma keset saali. Mõtlesin, mida teha. Tegin kaks sammu veel ja siis loobusin. Läksin hoopis jõusaali. 60 minutist pidasin vastu 30.
Jõusaal oli täis suuri ja tugevaid mehi. Tõstjaid oli täna palju. Ometi seal, kui ma olin ka ainus naine, tundsin end palju paremini. Seal ma vähemalt tean, mida teen.
Aga kindlasti on aeroobika rasvapõletuse suhtes väga tõhus. Mul võtsid juba 20 minutit higi voolama ning pärast oli ka tunne, et olen rohkem trenni teinud, kui tavaliselt. Lihtsalt minu jaoks aeroobika sakib. Samas, võib-olla lähen ja proovin millalgi ikka veel, kui oma häbist üle saan...võib-olla mõne muu treeneriga või siis teistsuguse välimusga :D

No comments:

Post a Comment