Sunday, February 17, 2013

Allt är bra!

Mõtlen tihti, et huvitav, milline on elu ja olu näiteks täna aasta hiljem.
Sellel aastal läks 15-16 veebruar palju paremini kui eelmisel. Siis olin ju 15. veebruaril sunnitud veetma öö Tallinna lennujaamas koos soomlase Anttiga, kes muudkui rääkis, kui ilus ja tore ma olen ning ikka palus, et ma ei läheks Tartusse vaid temaga koos tema kella 14st lennukit ootaksin. :D
16 oli nukker päev minu jaoks teatud põhjustel. Seega, that sucked!
15 oli seekord päris dramaatiline päev. Õnneks lõppes hästi ning külastasin päeva lõpus koos Kädiga ööklubi Atlantis. Ma ei ole üle aasta klubides käinud ja üle tunni vastu ka ei pidanud. Ma ei tea seda uuema aja ossimuusikat ja inimesed olid ka sellised nagu ikka seal olnud on. Taksorahast oli väga kahju.
Eile käisin trennis ning sain pärast seda Mariga kokku. Käisin tal tema uues kodus külas. Enne seda astusime ka läbi ühest Tähe tänava second-handist, kus kõik 1 euro maksis. Ma ei tahtnud absoluutselt raha kulutada, kuid nägin kahte väga lahedat nagute vanaaegset kaelakeed. No ei saanud ostmata jätta. :D








Kuna me Mariga oleme tulevased kuulsad disainerid, siis jagasime natuke ideid.
Ostsin talt kuldseid neete, millega eile juba ühe riideeseme ära kaunistasin.

Kahjuks pole võimalik näidata, missugune see tervikuna seljas välja näeb, kuid nüüd on see ikka kõvasti lahedam ja isikupärasem.


Lisaks moejuttudele sain ka ometi rootsi keelt harjutada. Lõpuks tuli täitsa välja. Lugesin Marile ette, tõlkisin natuke, püüdsin talle peast tema tuba kirjeldada. Ma arvan ise, et võiksin olla nii A1 tasemel küll, aga püüan ikka edasi õppida. Praegu oskan tegelikult ju heal tasemel vaid eesti, inglise ja prantsuse keelt. Vene keelt oskan nii palju, et kergemad jutud saan räägitud. Ah jaa..katalaani keelt  oskan ka hästi natuke. Kahjuks itaalia ja hispaania keel enam meeles pole. Aru ilmselt saaks ja suudaks ka kõigi õpitud romaani keelte toel end ka väljendada, kuid see oleks ilmselt paras puder ja kapsad. Rootsi keel on aga midagi täiesti teistsugust ja see on väga seksikas keel, tõesti. Et mul ikka oleks viitsimist ja aega sellega tegeleda. :)
Praegu tuleb aga prantsuse ajalugu ette võtta. Sellel semestril räägime igasugustest kriisidest, mis Prantsusmaa ajaloos on olnud. Vaatasin kiiresti, et dokument, mille pean läbi töötama, on kõige esimeste kriiside kohta kümneid tuhandeid aastaid tagasi. See võib huvitav olla.

No comments:

Post a Comment