Friday, January 25, 2013

Blue Jeans

Ma ei ole teksa inimene. Ma ei tea, kas ei meeldi neid kanda või ei viitsi otsida või ei leia sobivaid.
Tegelikult mul oli paar musti teksaseid, mille suvel ostsin. Sisse oli kirjutatud Skinny Nexti omad. Tegelikult olid pigem sirge lõikega, aga hästi mugavad ja parajad. Kui ma neid aga natuke kandsin, siis muutusid need suureks ja nüüd viimasel ajal on olnud neid väga ebamugav kanda. Mul on juba päris kenad saledad jalad, kus võib ka lihasejoont näha. Mul on väga ilus ja vormis tagumik. Aga kui ma kannan teksaseid, mis on kottis ja kehast eemal, siis ei paista see välja. Liiga suured püksid on tegelikult ka teiste poolt vaadates inetud. Samas olen avastanud, et teksadega on lihtne riideid valida, kui on kiire või kui pole ideid, mida kanda. Nendega sobib peaaegu kõik (v.a teksapüksid ja teksajakk...võeh).
Mul siis oligi väike idee, et võiks endale uued püsid muretseda. Minu jõusaali lähedal kaltsukaid pole (loomulikult ostaksin need sealt..eelarve oli 5 eurot :D ) ja paraku ma peale trenni kesklinnas kolada ei viitsi. Kuna tahtsin täna niikuinii Annelinna raamatukogus käia, siis otsustasin ka kohalikud poed läbi uurida. Esimeses polnud midagi, teised olid liiga kallid, kolmas oli kinni. Meil on siin üks 1 euro pood, kus muidu on lihtsalt hunnik pulste, kuid olen ka 3 kantavat asja saanud. Ühe kampsuni auke nõelusin küll 2 päeva kinni, aga kaks kleiti olid kenad. Esialgu mõtlesin sellest kohe mööda minna, kuid siis astusin ikkagi läbi...nii igaksjuhuks. Selles poes on kaks ruumi. Ühes on need ühe eurosed, teises kallimad ja kenamad asjad. Sinna kallimasse ruumi läksingi. Kohe esimesena jäid mulle kätte tumesinised Motivi teksad...4 eurot. Ühed mustad, mis tundusid suuremad olid 10. Võtsin mõlemad proovimiseks kaasa.
Ma olen harjunud, et minu jalad on LIIGA jämedad skinny teksade jaoks. Need Motivi omad olid täiesti ümber jala, kuid minu üllatuseks läksid nad jalga, nööp kinni, istudes ei läinud tagumiks paljaks ning ma ei näinud neis sugusi paks välja. Need mustad olid aga väga kitsad ja väiksed. Jäi siis Motivi. Nii hea hind, täiesti korralikud ja parajad. Olin ja olen ülimalt rahul. Praegu kannangi neid keha järgi parajaks.
Need on nüüd minu vormisäilitamise teksad. Nad on täpselt nii palju parajad, et mul on hea. Kui natuke rasva kuhugi kogunema peaks, siis on juba halb.
Kuidagi normaalse inimese tunne on.

No comments:

Post a Comment