Thursday, January 24, 2013

Hüljatud

Tegevust-tegevust-tegevust on vaja!
Üleeilse õhtu päästis Eliise, kes mind oma fotode jaoks modelliks vajas. Vahel lööb veel ikka see eputamise geen välja. Ma ei tahtnud õhtul kodus ka olla nii, et paar tundi lasta end pildistada oli päris okei. Lisaks ei tundud ta huvi, kuidas mul läheb. Kui ma sellest rääkima ei pea, siis on palju vabam ja parem olla.
Sess on mul nüüd läbi, eeldusel, et ma kõik ained läbi sain.
Teooria III teise osa hinde sain eile teada, sain B oma "chat" analüüsi eest. Kommentaarid olid, et enda kirjutatud analüüs oli väga hea, aga siis see osa, mida ma päris ise ei mõelnud ehk siis sõnaraamatute eesmärgid ja kirjeldused, olid liiga referatiivsed. Üks pluss kindlasti mulle, et piisavalt hea prantsusekeelse morfoloogilise ja semantilise analüüsiga hakkama sain.
Eile jõusaalis ei käinud, lihtsalt ei jaksand. Käisin hoopis Hannale kingitust ostmas (kuigi ta täna teatas, et homne sünnipäeva pidamine jääb ära). Tore küll! Eks ma vaatan, kas kingin selle talle kunagi hilljem või võtan endale.
Tegin eile ühe maali. Ei midagi väga rasket. Ise jäin rahule, riputasin laua kohale, aga kui siin seda vaadanud olen, siis on ikka väga lohakalt tehtud kuigi üldmulje on hea. (Treenitud silm saab aru.) Ma ei oska seda seletada või kirjeldada..pean kuidagi foto tegema.
Õhtul käisin T-ga jalutamas. See oli vajalik, et me rääkisime, aga see ei teinud minu olemist paremaks. Isegi see, et ma nüüd ometi mõnest asjast aru sain, ei tee midagi paremaks...praegu.
Ei tahtnud koju minna ja olin pea südaööni Kädi juures. Nii hea, et ta mul ikka olemas on.
Täna oli jälle jõusaali päev. Treenisin jalgu korralikult. T tuli ka sinna. Mul vist õnnestus üle olla sellest kõigest, mis praegu toimub.
Nüüd õhtul ma küll ei suutnud enam üle olla ja mul olid jälle siin paar dramaatilist tundi iseendaga. :(
Lisaks kummitab mind "I dreamed a dream", sest käisin päeval Mariga "Hüljatuid" vaatamas. Ehk oleks "Kääbik" olnud parem valik, et midagi lõbusat ja seikluslikku.
Ma tõesti ei hakka filmide ajal nutma, aga kui Éponine Mariuse kõrval suri, siis tulid pisarad silma. Oli ju tüdruk temasse armunud, aga poiss tahtis Cosette'i. Ja siis enne oma surma sai ta olla armastatud poisi käte vahel. (Spoiler alert!)
Muidu oli tore film. Mulle meeldivad muusikalid. Russell Crowe ja Anne Hathaway laulsid uskumatult hästi. Minu meelest täiesti suurepärane paar oli Helena Bonham Carter ja Sacha Baron Cohen. :D Tänu neile oli ikka filmis natuke komöödiat ja nalja ka. Natukene mind häiris, et olin Amanda Seyfried näinud just pühapäeval "Õelates tüdrukutes", kus ta mängis hästi lolli tüdrukut, kes oma rindadega ilma ennustas vms... Püüdsin sellele kõigest väest mitte mõelda.
 Oli armastust ja revulutsiooni, vabaduseiha ja andeks andmist. Ja võrratu muusika ning laulud. Eks jääme ootama, kuidas Oscarite jagamisel läheb.
 Ma teadsin filmi sinu, aga raamatut pole lugenud (mingit laste varianti ainult). Peaks selle ette võtma. Ise ju prantsuse filoloog.


Kindalsti vaataks seda filmi millalgi uuesti.

No comments:

Post a Comment