Wednesday, December 12, 2012

Veel jõulutunnet...

Nädalavahetusel oli mul plaanis kõvasti õppida.
Osaliselt see õnnestus ka. Tegelikult sain vist kõik enamvähem tehtud, mida plaanisin, kuid nagu alati eksamite lähenedes, on mul tunne, et sellest on ikka liiga vähe.
Samas üritasin sotsiaalne ka olla...see vist tuli isegi paremini välja, kui tavaliselt.
Reede õhtul käisin trennis ning peale seda tuli T mulle külla. Ta pidi küll järgmisel hommikul vara tööle minema, kuid ikkagi oli tore teda näha ja temaga koos olla. :)
Laupäeva õhtul oli mul kokku lepitud kohtumine Mariga. Läksin kella 19ks tema poole. Ta oli mulle maitsva õhtusöögi valmistanud...loomulikult jõuluteemalise.

Nii korralikult ma veel polnudki selle aasta jõuluhooajal söönud...ikka verivorstid ja peekon ja praekapsas ja keedukartul, hapukurgid ja marineeritud kõrvits, magustoiduks kirju koer ja hõõgvein.
Jutustasime palju-palju ning natuke enne südaööd läksime kesklinna jalutama. Tartu raekoja plats on õhtuti võrratu! Kuna mul endale fotoaparaati pole, siis tegi Mari pilte, et mul ka midagi mäletsuseks oleks.








Jalutasime tagasi Mari poole. Ma ei teagi täpselt miks, ostsime JamJamist ühte vürtsist kanarooga kaasa. Kõhud polnud tegelikult tühjad, aga Mari kinnitas, et see on väga hea ja tuleb proovida. Oli küll jah!
Jäin ööseks tema poole ning pühapäeva hommik oli ideaalne. Päike paistis, parajalt külm oli, mina olin üllatuslikult end väga hästi välja puhanud.
Peale pühapäevast lingvistika õppimist ja kahe maali parandamist läksin Kädile külla. Tegime ja kaunistasime piparkooke ning jõime Superstaari saate ajal hõõgveini.
Iga nädalavahetus võiks nii vahva olla. :)

Eile...teisipäeval siis... Kohtusin oma kõlmanda armsa sõbranna Pillega. Kutsusin ta Miquel Pujadó kontserdile, mis minu katalaani keele õpetaja meile oli korraldanud.

Ta laulis meile ka palju keskaegsete trubaduuride laule aga esitas ka kaasaegsemate poeetide loomingut ning enda kirjutatud lugusid.
Ainus probleem oli see, et olin natuke väsinud ning Skandinavistika raamatukogus oli päris palav. Kontsert ise meeldis mulle väga, vahele rääkis Miquel igasuguseid lugusid, mis ühe või teise poeediga seotud olid.

Õhtu lõpetasime Pillega Verneri kohvikus. Mul oli kange Würtsi Britta isu. See on täiesti pöörfekt jõulukook. Jõhvikad ja kaneel... (Y)
Enne magamaminekut kodus jõudsin veel natuke ühe kampsuni disainimisega tegeleda. Mulle on peale tulnud suur tuhin kõik vanad riided, mida pole aastaid kandnud, ümber teha. Ühte sellist re-disaini kampsunit kandsin eile...muidu polnud vist mitte kunagi kandnud. :P
Eks lasen need kellelgi millalgi üles pildistada. Ise olen küll jube uhke nende üle. :)

No comments:

Post a Comment