Thursday, April 18, 2013

Uus on hästiunustatud vana

Oma metsiku bakamaratoni kõrvalt olen püüdnud leida aega ka loovamatele tegevustele kui seda on grammatiline analüüs. Tavaliselt tegelen oma disainiasjadega siis, kui olen endale söögipause lubanud. Samal ajal kui mõni sari nt CSI taustaks mängib ja söök on söödud, kuid aega veel on, olen paar asja valmis meisterdanud.
Kunagi ostsin musta leit-tuunika ja ühekorra tegelikult "tuunisin" teda nende litritega. Kui selle Võrus üles leidsin, siis ei suutnud aru saada, kust mul nii jube idee tuli.




Mõned tunnid tööd ja kleit on nagu uus ning kordades parem. :) On juba ka kiita saanud.



Tahtsin selle seeliku alguses müüki panna, sest ise ma minit enam ei kanna, kuid nüüd see jälle täitsa meeldib mulle. Ehk siis, kahju oleks ära müüa, kuid ikka veel ei tea, kas ise kannaks.



Midagi on aga ka täiesti uut ja huvitavat.
Sain üleeile Hiinast ühed retuusid, mis sealt tellisin. Ma pole neid Eestis mitte kellelgi näinud ning loodan, et ei näe ka, aga praegu on see kõige lahedam riietusese, mis mul on :D
Lihasmustriga legginsid.




Nägin neid kunagi 9gag'is ja need hakkasin kohe meeldima. Kui leidsin võimaluse need endale saada, siis loomulikult kasutasin seda.
Tõsi ta on, et eks sain seda, mille eest maksin. Parema jala säärekont on natuke nihkes, kuid kuna maksin küllaltki vähe, siis ma üldse ei kurda. :)
Varsti saan lahti ka oma "põlenud rebase" soengust (nagu mu vanatädi ütleks). Ka siis on mul midagi, mis on uus, kuid idee poolest samas vana.

1 comment:

  1. Väga ilusasti oled kaunistanud riided neetidega! Ja ülilahedad retuusid, Annake!

    ReplyDelete