Friday, April 26, 2013

From China with love

Juba nädala alguses jõudsid mu ehted Hiinast kohale, kuid kätte sain nad alles täna, sest nad tulid Mari, mitte minu aadressile. Igaljuhul oli väga põnev midagi uut kätte saada.
Alates teisipäevast on mul ka täiesti uus soeng.
Selline vuntsisõrmus

Ja ülilahe earcuff..minu esimene :)
Ühe sõrmuse, ühe paar kõrvarõngaid ja ühe ühe kõrva kõrvarõnga sain veel, aga see viimane oli valele kõrvale ehk siis paremale. Paremal pool on mul aga juuksed. Püüan selle maha müüa. Ei viitsinud teistest asjadest pilte teha.
Tellisime täna ehteid juurde. Lubasin küll, et enam ei telli, aga no mis sa teed :D Nii odavad ja nii ilusad. Eestist ma enam ju ei osta.

Pugitud sai täna kõvasti. Sõime kalasuppi ja siis küpsetasime Mariga kaks kohupiimakooki ning juurde jõime jäätisekokteili. Ma sõin veel niisama pirnisobretti ka. Ja ikkagi praegu tunnen, et sööks veel. aga kell on palju. Plaanisin küll veel natuke lõputööga tegeleda, kuid arvan, et homme olen produktiivsem.
Avastasin, et kui on "A monster in Paris" arvutis. Hanna jah soovitas selle juba jaanuaris tõmmata. Roningi sellega koos voodisse. :)




No comments:

Post a Comment