Tuesday, April 2, 2013

Taronja...

...tähendab katalaani keeles nii oranži kui ka apelsini (loogiline).
Aga nüüd tähendab see ka minu juuksevärvi.
Öelgu teised mis tahavad, et punane on. Värvisin oranžiga ja siis on ka oranž.
Tegelikult värvisime paar nädalat tagasi siniseks või õigemini proovisime seda teha, kuid blondeerija oli liiga nõrk ning asjast ei tulnud midagi välja. Kuna uut värvi saada polnud, siis tuli midagi muud välja mõelda (ma nägin päris halb välja ka...laiguline).
Lasin Maril endale tuka lõigata ning nädalavahetusel värvisin püsivärviga oma toonitud juuksed üle.
Tulemus oli laupäeval selline:


Täna pesin pead ning värv kulus natuke heledamaks. Lasin Liisal kaks nädalat tagasi sellise soengu ka lõigata, et vasaku külje pealt on lühem, paremalt pikem. Oma siilisoengu osa kasvatan natuke. Nädalavahetusel oleks küll võimalus masinaga juuksed ära ajada, aga eks ma veelmõtlen.








Muide see särk on minu üks hiljutine re-disain. Kannan seda väga tihti, kuid nüüd, pärast kraele neetide lisamist on tunne nagu kannaks päris uut pluusi :D
Ühed vanad teksad lõikasin ka lühemaks ja kaunistasin ära. Muide ka rippuv kõrvarõngas esimesel pildil on mu enda käsitöö. Vist pole hästi näha ankrut ja meritähte, mis kettide küljes ripuvad.
Muidu oleksin lihtsalt ära visanud, aga kui nüüd äärtest natuke õmblen, siis kannan ka suvel.






No comments:

Post a Comment