Saturday, December 7, 2013

Jõulumeeleolus

Mulle tuletati täna meelde, et ma pole kuu aega blogi kirjutanud ja nii see on tõesti. Vahepeal juhtub liiga palju ja siis ei oska kuskilt peale hakata. Nüüd tuli siis aga mõte, et näitaks kuidas mina pühadeaega veedan. Jõulud mulle väga meeldivad. Ma ei ole küll see inimene, kes novembris juba kingitusi ostma jookseb, ka praegu ei ole veel ühtegi ostetud, kuid see-eest on kõik peas välja mõeldud. Esimesel detsembril kaunistasin aga oma toakese ära, et meeleolu õigeks ajaks tekkida jõuaks. Ostsin enda voodisse uue voodikatte, mida juba ammu oli vaja. See pole küll jõuluteemaline, kuid ometi väga ilus, ka T oli sellega rahul. Minu meelest annab toale ikka väga palju juurde.


Et ilusas voodis oleks mõnus lesida, siis öökapil on tervislikud maiustused.

Aknakaunistus töötab alates sellest ajast, kui ta sain ehk 7ndas klassis.

Veel maiustusi


 Isetehtud kotike kuhu päkad peaksid kommi tooma, aga ju olen paha laps olnud, et nad midagi toonud veel pole :/

Tegime täna T-ga pika jalutuskäigu linna. Tahtsin väga kuuske näha, kui väljas juba pime on. Mul on hea meel, et Raekoja platsi kujundus on see aasta pea samaks jäetud, mis eelmisel. See on väga ilus. :) Tegime ka natuke jõulušopingut T tarbeks. Mina ise pean ka ikka millalgi enda omi tegema minema. Äkki järgmisel nädalal.

No comments:

Post a Comment