Monday, December 16, 2013

Veel jõulutunnet

Jätkuvalt püüan luua jõulumeeleolu. Põletan küünlaid, kaunistan-koristan tuba, kuulan nii inglise kui ka prantsuse keelseid jõululaule. Isegi jõulukinke käisin ostmas. See aasta ma ikka üldse ei kiirusta nendega, osa on veel ostmata ka.
Sain isalt imehea Ali Wicki lõhnaküünla, õunalõhnalise. Kogu tuba lõhnab ka peale küünla kustutamist järgmisel hommikul :) Ise meisterdasin kolm vasakpoolselt küünlaalust.


Ostsin endale uue Maybelline'i hiti - Brocades küünelaki. Astusin sellega hästi natuke ämbrisse, sest tegelikult tahtsin lillat või kuldset, aga kuldset Selveris polnud ja kui pärast mitmendat käiku seda värvi nägin, siis ekslikult arvasin, et see ongi see lilla. Tegelikult on ikka päris punane. Samas praegusel ajal on see väga ilus ja pidulik. Järgmisena tahaks vist hoopis mustade litritega lakki. Leidsin pildi ka rohelisest...ja küll see oli kena, aga poes pole veel näinud.
Pilt pole minu küüntest. Liiga pime oli toas, et neid pildistada, aga tulemus on sama, ehk natuke tumedam, sest lakkisin kaks korda.

Eile hakkasime koos T-ga trennis käima koos. T käis juba varem, aga minul on jõusaali paus olnud. Tegin endale siis varajase jõulukingi selle kuukaardi näol. Muidu on kõik hea, aga see varajane ärkamine on raske ikka. Tänagi tõusin 7.30 (kell on 8.09), aga ei saa kuidagi laua tagant liikuma. Võtan eesmärgiks vähemalt 4 kg alla saada. Seda poleks küll vaja, aga samas on 5-ga algav number minu puhul päris reaalne, pluss see oleks ka natuke nagu eksperiment. Olen juba aprillist-maist peale samas kaalus püsinud, mis on väga hea. Vahel on küll hirm, et olen juurde võtnud, kuid tuli välja, et see siiski pole nii.

Püüan jõuda ära ka viimased koolitööd enne jõule. Täna on rootsi keele testide esitamise tähtaeg ning 23daks on vaja üks essee teha, millega vähemalt alustanud olen.

No comments:

Post a Comment