Saturday, February 21, 2015

Püranomeetrid ja proteiin

Esimesed kaks nädalat teisest semestrist polegi väga hullud olnud. Reedene kooliskäimine küll ei sobi kohe mitte kuidagi. Ma pole ainus, kes sellega harjunud pole.
Mida rohkem ma tõlgin, seda rohkem see mulle meeldib. Kohati antakse küll väga raskeid tekste, näiteks täna hakkasin tõlkima ingliskeelset artiklit püranomeetritest. Olen hakanud kuidagi paremini vist tõlkima kui varem. Põhilised kommentaarid mu töödele on "Ei oskagi midagi halba öelda" või "not bad at all". Ja mõnikord on midagi ka kohe väga hästi tehtud :) Võib-olla aitavad positiivsed märkused sellele kaasa, et paremini teeksin....või siis muudavad mu mingil hetkel nii enesekindlaks, et hakkan vähem vaeva nägema.

Kuidagi väga palju olen hakanud suhtlema oma kursakaaslastega. Ma olen üllatunud, sest sügisel suhtlesin vaid ühe-kahe inimesega. Tavaliselt meeldib mulle olla omaette, aga praegu on täitsa tore, et olen korraga suhtlema hakanud ja julgemaks muutunud. Ma ei teagi, millest see tuleb, et inimestega ühise keele leidmine ei ole enam nii raske. Võib-olla aitab sellele kaasa mu töö, mis suhtlemist soosib?

Aga nüüd on neli vaba päeva järjest ja ma loodan millegi muu kui tõlkimisega ka tegeleda. Näiteks võiks jõuda natuke trenni teha. Jõusaalis käimine on katki jäänud. Olen korra nädalas püüdnud ujumas käia ning korra poksitrennis. Et oleks motivatsiooni nii trenni teha kui ka toitumist jälgida, tellisin endale proteiinipulbreid. Ühe kokteiliga asendan päevas ühe väiksema toidukorra. Tellisin kahte erinevat maitset: šokolaadi ja vanilli-sidruni. Keefiriga on need eriti head. Kaloreid saab piisavalt, valku päris palju, kuid süsivesikud ja rasvu vähe. Eks mul nende süsivesikutega oligi probleeme. Ma armastan ju väga magusat. Igasugused pastatoidud ja risotod on ka head, aga nii pasta kui riisiga olen mõneks ajaks pausi teinud.

Olen nüüd nii kaheksa päeva kokteili joonud ja natuke vist hakkab näha olema, et keha vähem süsivesikuid saab, aga võib-olla kujutan ka ette (mis pole ka päris paha, sest oluline on ju, et ise endaga rahul oleksin :) ). Esimestel päevadel oli väga imelik tunne. Kõht oli pärast kokteilijoomist täis, aga energiat ei olnud. Hakkasin kokteili kõrvale banaani sööma. Kui koolis olen, on mul ikka süsivesikuenergiat vaja.

No comments:

Post a Comment