Tuesday, February 24, 2015

Owlid ja Mari

Vastasin hiljuti ühele küsitlusele, kus uuriti, kas ma kogun midagi. Küünelakke ei tahtnud kirja panna. Ega ma päriselt ei arvagi, et neid kogun, lihtsalt mul on neid palju. Kirjutasin siis, et kogun kõrvarõngaid ja öökullimotiive. Kui hakkasin järgi mõtlema, sain aru, et igasuguseid öökulle on mulle kogunenud päris mitu (särgid, ehted, pildid, kuju, voodipesukomplekt). Mu armas Mari on mu öökullivaimustusest tükk aega tagasi aru saanud ning nüüd on ta minu kollektsiooni ka veidi täiendanud :) Panin kõik need asjad kokku, mis ta mulle andnud või kinkinud on.

Pärast viimast Rootsis käiku tõi ta mulle hõbedase kaelakee.


Sõbrapäevaks kinkis sellised vahvad tegelased (mulle on viimasel ajal mainitud, et roheline pidi minu värv olema).

Lisaks andis ta mulle ka lõngast öökulli pildi. Raami muretsesin ise ning nüüd on see pilt minu töölaua kohal.

No comments:

Post a Comment