Sunday, April 19, 2015

Eriti magusad ja targad jutud

Ei teagi, kas peaks Marit tänama või mitte, et ta mu eelmisel pühapäeval Kalevi šokolaadipoodi kaasa kutsus ja sain teada, et seal on väga korralikud allahindlused. Mina, kes ma üldse eriti magusat ei osta, tulin tol päeval koju šokolaaditahvli, paki marmelaadi kommide ja lahtiste iiristega. Ning edasi läks käest ära. Nädala aja jooksul käisin viis korda seal poes (hea kooli minnes läbi astuda) ning nüüd on mul aastaks ajaks magusavarud olemas. Eks see oli see madal hind, mis meelitas. Muidu poleks küll nii palju ostnud. Nüüd oli aga võimalus proovida igasuguseid uusi asju, mida ma poest ei raatsiks osta. Näiteks tõin Tõnisele valge vaarikatükkidega šokolaadi, tegin apelsinimaitselistest küpsistest kooki, viisin emale valget kookose ja laimiga šokolaadi, olen ka proovinud erinevate šokolaadikatetega marmelaadipallikesi. Ja mitu põnevat šokolaadi ootab veel ees.
Nägemist rannahooaeg!


Tegelikult olen küllaltki vaos hoidnud ennast. Täna sõin vaid kolm Tõmmu kommi ja ega rohkem ei tahagi. Küpsised on juhuks, kui jälle kooki tahan teha ning ega ülejäänud maiustused veel lähiajal halvaks lähe.

Aga tarkade juttude juurde. Kuna sõidan suvel Saksamaale, siis alustasin varakult iseseisvaid saksa keele õpinguid. Plaanisin pihta hakata suvel kui kool läbi, kuid ei suutnud oodata. Inglise ja prantsuse tõlkest on vahel päris kõrini ja tahaks midagi uut. Sügisest hakkan õppima vene ja hispaania keelt, siis on korraga neli võõrkeelt koos. Ma ei tea, kas see on hea mõte või saab minust tõeline polüglott. :D
Ma küll ei kujuta ette, kas ma midagi oskan ka, kui Berliini lähen. Mul pole ju mitte mingit põhja, kuhu toetuda (v.a aasta aega rootsi keele õpinguid, mis mind praegu küll eriti ei aita). Ma pole mitte kunagi saksa keelt õppinud ja see isegi ei meeldi mulle eriti. Aga äkki hakkab meeldima, kui midagi oskama hakkan. Mulle ei meeldi, kui minu ümber räägitakse keelt, millest ma aru ei saa. Pealegi on minu meelest viisakas osata kasvõi natuke selle riigi keelt, kuhu lähen.



No comments:

Post a Comment