Saturday, April 11, 2015

Tõeline preili oskab tantsida ning lõhnab hästi

Mõned päevad tagasi oli mul suurepärane võimalus lõpuks ometi end arendada ühe koha pealt, mida ma kaua häbenenud olen. Nimelt on minu jaoks päris piinlik see, et ma ei oska tantsida. Ma ei mõtle siin mingit klubis keerutamist, sellega sain kunagi hakkama küll, aga enam vist mitte. Mõtlen seltskonnatantse. Mind üritatakse vahel rahvatantsu meelitada, kuid mind huvitaksid rohkem peotantsud. Kolmapäeval peale tööd avanes mul võimalus lasta end natuke õpetada. Abiturientideballiga seoses õpetasid oskajamad teisi tantsima ning uurisin, kas nad mind ka õpetaks. Oldi nõus küll. Ma olin täiesti kindel, et mind ei ole võimalik tantsima saada. Mõtlen endast alati kui suures ja kohmakast olendist. Nii uskumatu kui see ka poleks sain tunni ajaga neli tantsu selgeks. Eks aitas ka see, et minuga tantsis üks meie treeneritest. Muidugi ma ei hõiska, et oskangi nüüd kõike, tegelikult õppisin vaid rumba, valsi, samba ja fokstroti põhisamme, aga asi seegi. Nüüd ei pea enam ütlema, et ma üldse tantsida ei oska. Tuleks ka harjutada, et meelest ei läheks.

Lisaks sellele, et tõelised preilid tantsida oskavad, siis nad ka hoolitsevad enda eest. Seda ma väita ei saagi, et ma enda eest hoolt ei kannaks. Täiendasin just oma parfüümikollektsiooni kahe uue liikme võrra. Tegelikult oli plaan vaid proovida Osturalli ajal soodukaga olevat Marina de Bourboni EdP-i Dynastie. Olen seda mitmel korral kataloogist näinud ning nüüd lõpuks tahtsin ka ära proovida. Lõhn on väga hea, värske ja naiselik. Probleem tekkis sellepärast, et avastasin ka, et Ilu Outletis müüakse mingi kampaania käigus Elizabeth Ardeni Green Tea Yuzu lõhna päris odavalt. Mõlemad lõhnad meeldisid mulle. EA lõhna kahjuks rääkis küll see, et see pidi ruttu ära hajuma. Samas sõltub lõhnaõli püsivus ka inimesest. Tegelikult püsivad mul ka odavamad lõhna peal. Isegi täna hommikul juustesse lastud Seppälä EdT oli õhtul veel tunda. Kui ei proovi, ei saa teada. Ja nüüd ongi nii, et mul on need mõlemad lõhnaõlid, sest ma lihtsalt ei suutnud valida. EA-st jätkub terveks suveks ja kauemakski veel, MdB on hea kaasas kanda ning näiteks õhtuti või mõnel pidulikumal puhul kanda. Kodulehel iseloomustatakse seda nii: Elegant, glamorous, sophisticated and bright. A very sensual, original and sexy fragrance made from luminous fruity notes of Mandarin, Bergamot, Freesia, in a blossoming femininity of  Apricot, Orange Blossom and Pineapple with musky undertones of Patchouli, Vanilla and White Musk. Pole ime, et see lõhn mulle kohe meeldima hakkas kui siin kõik värsked lõhnad koos on.
Ka Yuzu on täiesti minu lõhn. Yuzu pidi olema hapu mandariini ja sidruni ristamisel saadud vili. Lõhn on hapukas, väga värske ja lilleline nagu jahe kastene hommik botaanikaaias. Lõhnast võib leida nii rohelise tee, sidrunipuu, Tuneesia neroli, yuzu õite, metsiku tüümiani, piparmündi, mustade sõstarde, muskuse ja valge kase noote.



No comments:

Post a Comment