Monday, May 11, 2015

Fashion, fashion everywhere

Käsin eile moeetendusel "Taurus" ning alates hetkest kui kohale jõudsin tundsin, et olen õiges kohas. Võin tunduda väga uhkena, kuid nägin hea välja. Olin rahul kohe esimese riietusega, mida proovisin. Ja niiviisi end hästi tundes olla teiste ilusate inimeste keskel... See oli tõesti õige koht :)
Etendusega oldi vaeva nähtud, seda oli aru saada, kuid kuna mulle meeldib kantav mood, siis ei olnud väga palju kollektsioone, mis mulle meeldinud oleksid. Ainult kolme riided (pluss neljanda üks kleit) olid sellised, mida ma ise kanda tahaksin. Aga etendus oli sellegipoolest vahva. Tantsu ootasin ma küll natuke rohkem, kuid see-eest tehti muid vigureid (rulatati, kareldi, püüti publikut ehmatada).

Püüdsin endast kiiresti pilti teha. Otse kaamerasse ikka üldse vaadata ei saa. Ma ei tea, kuidas Eliise minust otsevaates ilusad pildid sai.


Üks tore kleit kollektsioonist "Kentaur"

Konsooli-kampsuni paneksin ka selga



 Minu absoluutsed lemmikud:



Kõige lemmikum. Kahjuks ei saanud plussi eest pildile, seal olid kaks kaamelit ja seelik on ka ülikena.

"Sudumi" kudumid olid ka meeltmööda

Ja midagi natuke ekstravagantsemat ka:





Päris raske oli pildistada, kuid peab ütlema, et uus kaamera teeb hämaras väga häid pilte (kui õige režiim valida).

Ja moelainel ma jätkan. Tänasest olen ametlikult Lindexi töötaja. Käisin isegi kolm tundi tööl. Täna küll vaid õppisin arvuti taga nt teksade mudeleid ja värvimismeetodeid ning rinnahoidjate tüüpe, klientidega suhtleme teoreetilist osa ja Lindexi ajalugu. Juba neljapäeval hakkan reaalselt kassat õppima ja kõike muud ka. See saab põnev olema. Ma ei usu ikka veel, et olengi seal tööl. Kõik käis ikka väga kiiresti :)
Eks nüüd saab näha ka, mis tunne on käia täis kohaga koolis ja kahes kohas tööl. Tegin täna näiteks järgmiseks esmaspäevaks prantsuse-eesti abieluvaralepingu tõlke ära. Eks pean seda veel millalgi üle kontrollima, aga tegelikult pean päris kiiresti tegutsema hakkama, kui tahan asjadega joone peal olla.


No comments:

Post a Comment