Sunday, May 17, 2015

Produktiivsuse kasv

Nii kui ilmad lähevad ilusamaks ja vaba aega jääb vähemaks muutun ma kuidagi eriti produktiivsemaks. Olen juba nädal aega kahes kohas tööl olnud pluss koolis ka käinud. Ja mite ainult, olen ka lisaks igasugu muid asju ette võtnud, mida ma siis teha ei viitsi, kui aega natuke rohkem on.
Näiteks küpsetasin Võrus muffineid ning ostsin Abakhanist kolm kangast, millest ühega juba tegelema hakkasin. Samal ajal piiluvad eksamid aknast sisse.
Oleks siis, et ma iga hetke, mis saan kodus olla, õpiksin. Oh ei, mängisin just paar tundi WoWi ilma ühegi südametunnistuse piinata.
Ma ei teagi, kas ma peaks muretsema või äkki saangi lihtsalt hakkama.

Rabarberimuffinid



Pärast seda, kui kassile riidetüki ümber mässisin ja talle "Queen of the North" ütlesin, tõmmati mul kaamerakäsi korralikult lõhki. Aga ta ise ronis mu kleidiõmblust segama.

Ilus-ilus. Tore, et mul kuskil selline aiake on.

No comments:

Post a Comment