Wednesday, June 10, 2015

Ehteid pole kunagi liiga palju!

Vahel ma leian kuskilt karpidest ehteid, mida olen eest ära pannud, et uutele ruumi teha ja siis ma alati küsin endalt, et miks ma neid ikka juurde muretsen. Vastus on lihtne - ma tüdinen lihtsalt vanadest ära. Paar päeva tagasi saabus mulle Hiinast üks pakike, mille tellimise olin peaaegu ära unustanud.  Kõik tellitud asjad olid olemas (mitte nagu ükskord, kui pooled asjad olid välja vahetatud, mõned üldse puudu) ja need olid ka enam-vähem sellised nagu ma lootsin.


Need mustad topeltpärlid on mul juba neljas paar, mille telinud olen. Täitsa lõpp, kuidas need mulle meeldima on hakanud. Kui esimest korda nägin, siis kusjuures arvasin, et mina neid vist küll ei kannaks :D Sinised pisarad peaksid kokku sobima ühe käeehtega, mis allpool on.

Selle fishbone kaelakeega olen kõige vähem rahul. Pildil oli see palju massiivsem ja suurem. Tegelikult on nagu virbel poest "1001 vajalikku asja" :( Pluss läks katki kohe kui pakist välja võtsin ning ka enne pildi tegemist pidin natuke mässama, et seda korda saada. Samas oli see üks asi, mida kõige rohkem tahtsin.

See peaehe on aga jällegi asi, millega kõige rohkem rahul olen. See on väga-väga kena ja täpselt nagu pildil. Pluss püsib suurepäraselt peas ja saan oma firmasoengut teha (all pool pilt).

Tahtsin endale väga mingid sellist ehet. Tundus kena suveks. Sõrmesilmus on liiga suur, aga selle saab väiksemaks teha. Samas seda kohutavat metallihaisu küll ära ei saa :S Aga ega ma ju ei peagi oma käsi nuuskima.

Lipsuke-lipsuke :D Mul juba must valgete täppidega oli, aga tahtsin rohelist ka, sest see sobib praeguse juuksevärviga. Täpid on kollakad.

 Üleeile oli mu outfit taas pildistamisväärne. Särk ja kaelakee on Lindexist, seelik Seppäläst, peaehe ongi see sama, millest ülal pilt. Aitäh Avelinile, kes pilti tegi :) ta ütles, et olen nagu printsess, nii armas! Kas olen liiga uhke, kui leian, et ma nägingi hea välja?

Peaksin nüüd taas tsiviilõiguse või siis leksikograafia juurde suunduma, kuid millegipärast punase veini pokaal seda väga ei taha. Oh well... tegelikult kirjutasin täna nii 5 tundi leksikograafia eksamitööd. Päris valmis see ikkagi ei saanud. Tsiviilõigust püüdsin ka oma sõnadega lahtkirjutada, et üldse midagi aru saada.Ehk olen natuke puhkust ära teeninud?

No comments:

Post a Comment