Saturday, June 6, 2015

Tööst, moest ja vaktsiini kõrvalmõjust

Pärast homset olen juba neli nädalat Lindexis töötanud ning vaikselt hakkan juba asju jagama küll. Kuna mul on ette teada terve juuni graafik, siis tundub, et väga mingiks vabakavaks aega ei jää. Mäletan eelmist suve kui vahel isegi ajataju ära kadus, sest mitte midagi polnud teha. Nüüd vist läheb aeg päris kiiresti, kui ikka 3-4 päeva nädalas tööl käin. Seda on ju isegi rohkem kui koolis töötades, siis käisin vaid kaks päeva tööl. Aga Lindex mulle meeldib. See oli vist mu ema, kes ütles, et see on minu jaoks täiesti õige koht :D just selles mõttes, et seal on riided ja ehted. Olen oma outfit'i eest ka töökaaslaste käest kiita saanud. Tegelikult olin tol päeval veidi haige. Olin just eelmisel päeval käinud puukentsefaliidi vastu vaktsineerimas kolmandat korda ning õhtul lõid kõrvalmõjud välja. Järgmisel päeval läksin tööle ja suutsin hoolimata sellest, et kurgus olid žiletiterad, näha hea välja ja ka naeratada hoolimata kehvast enesetundest.
Kaelakee Lindexist, särk Seppääst, lõpuks ometi helesinised teksad mis mulle meeldivad ja parajad on Lindexist, kingad kaltsukast.

 Ja kuna mul on võimalus, siis lisan kohe juurde ka teise Lindexi-leiu ehk selle kena suvekleidi. Suurus XS peaks tunde päris heaks tegema :D

 Selle suurepärase outfit'i päeva õhtul ehk neljapäeval tõusis mul palavik. Magasin üle 12 tunni. Pidin ka reedel tööle minema, õnneks küll alles peale lõunat. Sain end korralikult välja puhata ning tundsin, et kurguvalu hakkab järele andma. Eile õhtul aga lõi kodus kaela valu. Vaatasime Tõnisega "Watchmen'i" ning mingil ajal tundsin, et pead on valus keerata, kogu kael ja ülaselg oli kange ja valus. Ka täna hommikul oli valu alles. Lürpisin kõvasti kummeliteed, kuulasin mingit healing muusikat, mille suhtes ma ei oska seisukohta võtta. Rahustas kuidagi, äkki oli mingi hea sagedus ka. Igatahes hakkas päeva peale paremaks minema. Õhtul jõudsin isegi jalutamas käia. Praeguseks on alles veel nohu, kangus kaelas ja hellus kurgus. Kui ma nüüd nende päevadega tõesti puukentsefaliidi nõrga versiooni läbi põdesin (ja see polnud mingi suvaline viirus), siis ma ei taha mitte kunagi teada-tunda, mis see õige viirus veel teha võib. Pärast esimest kahte süsti polnud mul mitte midagi viga ja nüüd siis selline lugu... Samas tundub, et on lootust paranemiseks.

Püüdsin täna valmistuda veel kaheks viimaseks eksamiks. Teised eksamid on läinud väga hästi või suurepäraselt. Tõlkemagister vist siiski on koht minu jaoks. :) Samas on ka moetööstus. Mul on ikka ütlemata hea meel, et selle töö sain, mis siis, et vaid suveks.

No comments:

Post a Comment