Thursday, June 18, 2015

Koogid, külaskäigud, sõbrannad ja palju muud, mis nende vahele mahub

Mul on olnud kuidagi eriliselt kiire nädal ja ometi olen saanud kõik asjad tehtud. Üldse ei saa aru, et alles neljapäev oleks.
Pühapäeva õhtul maksin ära oma Prantsusmaa ühika pool üüri. Sõitsin selleks ekstra Mari juurde, sest millegipärast ei saanud ma oma arvutis ID-kaardiga maksta. Hommikul ootasin hambad ja sõrmed ristis, et saaksin vastu kirja, et kõik on korras, leping ja raha olemas. Ja need kirjas tulidki. Esitasin ära oma viimase eksamitöö ning siis ootas mind pikk tööpäev ja pärast seda Game of Thrones. Ma ei taha sellest rääkida. Mul on veel leinaaeg. :'(
Teisipäeval jõudsin natuke päevitada, küll rõdul ja enne lõunat, kuid midagi ikka ning siis jälle tööle. Ja peale tööd veel Pillele külla. Ta lõpetas baka ning sel puhul sõime natuke kooki.
Kolmapäev oli vaba, aga ega ma paigal ei istunud. Läksin Pillet bussile saatma ning edasi Mari poole. Nagu alati, tegime koos süüa ja sõime. Mari tegi ahjukala (püüdis ise linaski ja kogre) ning mina küpsisetorti. Ai küll oli hää...






Jõudsime käia Lõunakeskuses. Teen varsti oma Lindexi ostude kohta eraldi postituse. Sain sealt ühe käeketi, mida olen tükk aega tahtnud ja kaelakee. Õhtul jõudsime Tõnisega veel "Serenityt" ka vaadata.
Tänane jätkus samas tempos. Sain juba kell 10 Kreetega kokku. Kuna ta Tallinnast nii harva siin käib, siis ma loomulikult lähen ja saan kokku, mis siis, et pikk tööpäev on ees. Päris tore oli alustada päeva kohvikus :) Ja nüüd tuleb veel asu pakkida, et homme Võrru sõita, seal asju ajada, laupäeval pidutseda ning pühapäeval jälle koju tulla. Vähemalt pole tunnet, et elu minust mööda läheks. Kogu aeg on midagi teha, kogu aeg toimub midagi. Ja mulle täitsa meeldib. Mulle meeldib veeta reaalselt aega oma kallite inimestega. Muidugi me suhtleme ka neti teel, aga see pole sama. Püüan vähemalt suvel inimestega päriselt aega veeta.

No comments:

Post a Comment