Saturday, May 18, 2013

Bikiinid ja grill

Või siis ainult bikiinid...
Viiest eksamist on tehtud reaalselt kaks ja pool. Maalide hindamise saan ka ilusti läbi ja akadeemiline kirjutamine tuleb semestri (st bakatööst) ..seega kaks ja pool on veel teha. Täna otsustasin ilusat ilma...JAH ilusat ilma nautida ning isegi mitte koju minna.
Läksin hoopis Mari-Mammule suvilasse külla. Plaan oli end ära grillida ja siis ka kana grillida. Tegelikult jumet saime ikka. Üle poole tunni oli palavat päikest ning voolavat higi. Edasi tuli vaheldumisi non-stop äike ja vihm. Koos Mariga polnud üldse nii hirmus, kui muidu. Üksi kardan isegi korteris olla. Tarmo ja Lauri pidid ka suvilasse tulema, et grillida, kuid Lauri ei tahtnud selle ilmaga välja tulla ning isegi koos Tarmo abiga ei saanud me grilli tööle (nagu hiljem targast internetist lugesime, siis pidi lõkke tegemine äiksega ohtlik olema, sest suitsusammas sisaldab osakesi, mis elektriga kokku ei sobi). Ju siis oli see märk, et polegi vaja. Praadisime kanašašlõkki pannil ning sõime koos kartulisalatiga. Oli ka hea.

Enne vihma





KittyKittyKitty

Bikiinirinnahoida: H&M
Püksid: GinaTrocot + minu enda disain
Earcuff: telimus Hiinast

Mari telefonis on veel pilte ja neid vaadates olin ikka päris üllatunud. Ma olen NIII kõhn. Üleeilse seisuga kaalusin 63 kg. See tähendab, olen aastaga võtnud alla 6 kg. Enamus sellest läks selle aastaga ning pärast seda kui hakkasin jõusaalis käima. Praegu pole küll 2 kuud käinud, püüan ise jooksams käia iga päev ning kodus trenni teha. Söögiga kokku ei hoia...võib-olla magusat söön natuke vähem ning kuna majanduskriis ka tunda annab, siis ostangi vähem ja söön VÕIB-OLLA vähem. Ma ise ei ütleks, et vähem ja ikka pastat ja riisi ja kartulit, kuid ka aedvilju päris palju. Kaal igatahes väheneb. Peaks otsima pildi eelmisest aastast.

Nüüd olen Raadio 2 Eurovisiooni lainel. Laule ei kuula..uni on peal. Soome võiks võita.

No comments:

Post a Comment