Monday, February 10, 2014

Kooliks valimis? -Ei, Kõik muud tegevused? -Jah

Ma lihtsalt ei tunne, et tahaksin kooli minna.
Muidugi on kõik jälle natuke uus ja põnev. Uus poolaasta, uued ained, üks aine toimub isegi teises kohas, mitte minu peamajas. Aga ma pole veel ära otsustanud, mis aineid võtta või õigemini, mida jätta. Teisipäeval kindlasti kõiki aineid võtta ei jõua, siis oleks päev 8.30-17.45 ehk 5 loengut järjest. Praegu plaanin kaks viimast ära jätta, nii saaks peale lõunat trenni teha või õppida (või puhata ja mängida). Samas, äkki on need kirjanduse ained huvitavad? Aga ma tahan rohkem tõlkida ja grammatikaga tegeleda, sõnade tähendust ja ajalugu õppida. Raske on valida, seda enam, et ma ei tea, kas jätkan sügisel samal erialal või saan suvel tõlkemagistrisse. Ühest küljest tahan väga tõlkimisele pühenduda, teisest küljest ei saaks ma aga siis enam tööl käia ning praegu on äärmiselt oluline, et mul töökoht ja sissetulek oleks.
Ostsin täna endale uue ja ilusa kaustiku, kuhu igasugust tarkust ülesmärkima hakata. See jäi mulle kohe silma. Peaks olema Lihula seelikumuster. Digikas on muidugi halb ja ei too kaustiku tegelikku ilu nähtavale, kuid ilus on see tõesti :) Äkki on toredam ka õppida, kui õppevahendid kenad ja toredad on?


Sellise soolaöölambi kinkis Kädi mulle jõuluks. Sobib minu toakesse suurepäraselt. Just enne olin ukse lahti jätnud, kui korterinaaber mööda läks ja ka kiitis, et mul on väga kena öölamp.

Millalgi eelmisel nädalal tegelesin natuke käsitööga. Ostsin Seppäläst ühe pluusi, mida olin juba kunagi varem näinud, aga mis 23 eurosena eriti ostma ei meelitanud. Allahindluse ajal sain selle aga 6.73ga ja see oli juba palju parem.


Mulle meeldib väga paljastav seljaosa.

Loomulikult tahtsin pluusi natuke rohkem endaomaks muuta ja kuna mul veel needivaimustus üle pole läinud, siis kaunistasin rinnataskud ära. Kui neetidest ükskord ära tüdinen, saan need aga kergelt maha võtta. Praegu usun, et sellest saab minu outfit'i üks osa, kui märtsis Katie Melua kontserdile lähen.


Tegin täna tutvust kahe uue sarjaga: Parks and Recreation ning American Horror Story. Esimest vaatasin Pille soovitusel ja ehk vaatan millalgi veel kuigi ma suur mocumentary fänn ei ole. Kohati oli päris lõbus. Teist sarja olen ammu tahtnud vaadata, aga pole vist julgenud. Tundub täiesti selline "mulle tehtud sari" ehk siis just selline, mis mulle hirmu sisse ajab. Ega ma olen päris arg inimene ka. mulle meeldivad õudukad, aga vaatan neid alati läbi sõrmede ja panen silmad kinni, kui tundub, et kohe midagi juhtub. Tahaks edasi vaadata, aga jube on ju :D praegu on õhtu ning mul on ikka väga elav kujutlusvõime, eriti kui üksi olen.

No comments:

Post a Comment