Saturday, February 1, 2014

Rannavorm ja karvadest vabaks

Juba on käes veebruar ning juba detsembri keskpaigast valmistun ma algavaks suveks. St, et käin teist kuud regulaarselt jõusaalis ning püüan senisest enam oma toitumist jälgida.
Peale oma kehakuju on mulle alati muret teinud ka minu jaoks liiga nähtavad karvakesed, mis minu arust ei peaks olema mitte kuskil mujal kui peas juustena ning näos kulmude ja ripsmetena. Olen püüdnud selle probleemi vastu võidelda alates kreemidest, žiletist, vahatamisest ja epilaatorist kuni spetsiaalsete beebipillideni, mida hakkasin just selleks võtma, et karvakasvu vähendada. Nii palju pole neist aga kasu olnud, et ei peaks muid vahendeid kõrvale kasutama.
Juba aasta lõpus hakkasin uurima rohkem foto- ja valgusepilatsiooni kohta. Teadsin küll, et salongides neid tehakse, kuid teadsin ka seda, et need on päris kulukad. Nüüd aga avastasin, et on võimalik osta endale koju valgusepilaator. Ega seegi väga odav ei ole, Euronics müüb neid 250-300 euro eest. Pidasin plaani võtta Beureri masin järelmaksu peale ning juba mõtlesin, et millal oleks aega poes ära käia, kui ühel õhtul mingit eksamit tehes tuli mõte vaadata osta.ee'sse, et igaks juhuks piilun, kas seal ka midagi sarnast müügis on. Ma olen kuulnud midagi sellist, et kui midagi väga tahta, siis need asjad tulevad ise su juurde. Ja tookord oligi nii, üks inimene oli juba tükk aega püüdnud oma Beurerist lahti saada ja just sellel õhtul kui mina oskjonit vaatasin, oli selle lõpuni mõned tunnid. Mitte ühtegi pakkumist polnud ning hing oli võrreldes poega ülisoodne. Pidasin Tõnisega ka natuke nõu ning ostetud see saigi.
Täna ostsin ära puuduva valguslambi ning proovisin selle ka järgi. Kartsin, et kõrvetab vms, aga tunda polnud eriti midagi. Praegu on kergelt soe tunne neis kohtades, kuhu valgus- ja soojusimpulssi sisse lasin. Kahe nädala pärast tuleb protseduuri korrata ja siis jälle kaks nädalat oodata. Siis peaks / võiks olla ka tulemusi natuke näha. Karvad peaks välja langema ning karvakasv pikaks ajaks peatuma või üldse lakkama.
Loodetavasti saan oma probleemist nüüd lahti või siis vähemalt osalist leevendust.
Masin ise näeb välja selline.


Nii kaua kuni end oma isiklikest karvadest vabastan, kannan kunstkarva, et end siiski soojas hoida.
Aitäh Marile kasuka eest :)
Pean mainima, et kaelas on mul mu selle talve projekt - isekootud infinity-scarf, mida aga praegu kanda ei saa, sest on liiga õhuke ja kitsas. :(



No comments:

Post a Comment