Friday, February 21, 2014

Tähistamised

Plaanisin taaskord varem kirjutada, kuid liiga palju on teha nüüd kui kool jälle käib ja tööd ka kuidagi palju endale tekitanud olen.
Praegugi olen bussis ning sõidan peale tööpäeva Tartusse, kus tehakse järgi kolmapäeval ära jäänud õigus-, majandust- ja tehnikaalane tõlge prantsuse keelest eesti keelde. Tavaliselt mul reedeti kooli ei ole.
Minu sõbrapäeva tähistamised olid väga toredad. Esiteks oli juba töö juures kõik hästi tore ja armas. Õhtul kodus valmistasin Tõnisele üllatuse kuigi nägime alles 15ndal ja öösel. Pühapäeval käisime Kädi ja Lauri juures lauamänge mängimas. Paljukiidetud Sabotöör on tõesti põnev ja hea mäng.
Esmaspäeval tähistasime koos Mariga ja tegime 14.02 puhul sushit. Viimati tegin seda kaks aastat tagasi ning ka sõin viimati just siis. Nagu ka eelmisel korral, sai ka seekord tulemus väga maitsev.




Täna tähistati töö juures vabariigi aastapäeva, sai torti ja päev lõppes varem ära. Eelmine aasta küpsetasin ka ise sel puhul, kui ma ei eksi, siis banaani-kaerahelbe muffineid. See aasta pole aga eriti aega ja tänasest tordisöömisest piisas mitmeks päevaks. Aga eks näis, kas mult palutakse kodus kooki või mitte.

No comments:

Post a Comment