Sunday, February 23, 2014

Some alone time

Olen sellel nädalavahetusel üksi kodus.
Ei ole tahtnud eriti kuskil väljaski käia. Tegelen hoopis oma ülikooli asjadega. Püüan kõik asjad vabadel päevadel ära teha, et siis õhtuti peale kooli puhata saaks. Siiani olen ilusti graafikus. Lõpetasin just pragmaatika kodutöö eesti ja prantsuse keele deiktikute võrdluse kohta. Eile sain tehtud tutvustuse kolme prantsuse keele õpetamise meetodi kohta ning täna jõudsin teha ka mustandtõlke ühest ajalehe artiklist, lugeda kirjanduse jaoks raamatut ning tõlkida ära ühe sünnitunnistuse. See viimane on oskuskeele tõlke jaoks ja see aine tundub väga huvitav, juba õppejõud on huvitav ja lahe, aga samas on see ka väga raske. Võtsin eile raamatukogust prantsuse-eesti-prantsuse õigussõnaraamatu. Sellest oli ikka täitsa palju kasu ja mitte ainult sünnitunnistuse juures, vaid ka selle ajaleheartikli tõlkimisel.
Homme on mul viimane päev, et otsustada, mis ained endale siis lõpuks võtan selleks semestriks. Sügisel olin hädas oma 7 ainega, nüüd on mul neid 9 :S Ma ei taha rootsi keelest loobuda, ma ei taha oskuskeele tõlkest loobuda, nende eest aga punkte pole mul vaja saada. Need ained oleks nö oma lõbuks, aga loodan, et isiklik areng kaalub nendega kaasneva ajakulu ja vaeva. :)
Mul on hea meel, et jõudsin natuke käsitööga tegeleda ja end premeerida. Käisin eile Kaubamajas, tahtsin Tiimarist ühte asja, mida ühes blogis nägin, kuid seda polnud. Astusin siis ei tea miks korraks Terranovasse sisse. Mulle isegi ei meeldi see pood, aga ära tulin sealt koos kahe kampsuniga, mis mõlemad maksid 4.99.

Ma olen millegipärast arvamusel, et punane pole minu värv. Kunagi olid mul ühed punased püksid ja Prantsusmaalt ostsin punase jaki, ema tõi Itaaliast punase-kuldsekirju salli, 9nda klassi lõpetasin punase kleidiga, aa..ja sügisel ostsin punased saapad. Rohkem ei tule meelde, et sellist värvi asju oleks. Aga see kampsun mulle meeldis, pluss see sobib mu saabastega.

Mis väga ei meeldinud, olid need külge liimitud neediimitatsioonid. Need kakkusin kodus maha nii, et küüned on valusad ning panin õiged needid asemele. Uued säravad palju paremini ning vähemalt ma ise tunnen, et kampsun on natuke rohkem isikupärasem ja erineb teistest Terranova kampsunitest.







Teine kampsun on hästi minulik :D Esiteks see on ühte mu lemmikvärvi ja teiseks ma ikka ei saa ilma loomamustrita. Õnneks sellist otsest leopardimustrit ma pole viimasel ajal kandnud, aga maomustriga asju on mul kolm ja need mulle meeldivad väga.


 Oma õhtut jätkan nüüd pomelo ja ühe filmiga, (Fanfan la Tulipe), mille eile leidsin. Ostsin selle ei mäleta millal, äkki 5-6 aastat tagasi Võru Selverist ning pole kunagi vaadanud. Ootused suured pole, kuid kuna see on prantsuse keelne, siis on vähemalt hea kuulata.


No comments:

Post a Comment