Sunday, February 9, 2014

Viimane vaheajapäev, esimene kevadpäev

Homsest algab ülikoolis teine semester. Tegelikult minul algab ta alles teisipäeval, sest esmaspäeviti loenguid olema ei hakka.
Täna oli mul aknast välja vaadates kuidagi eriti hea ja mõnus tunne ning sain ka aru miks. See oli kevadetunne :) Hoovi pealt on lumi peaaegu kadunud, päike paistis pilve tagant ning valgus oli teistsugune kui see tavaliselt on olnud. Linnulaulu olen juba hommikuti kuulnud, eriti siis kui 7.20 tööle lähen. Kevad võiks küll tulla. Palju kergem oleks elada, tööd teha ja koolis käia.
Mul olid vaheajaga suured plaanid. Ometi jäid need millegipärast täitmata. Äkki oligi vaja mingi laisklemise aega? Alustasin küll Alain Robbe-Grillet' "Le Rendez-vous" lugemist, kuid pole esimesest peatükist kaugemale jõudnud. See-eest olen jõudnud järgi lugeda Imelise Ajaloo numbrid.
Uusi filme ka väga vaadata ei jõudnud. Due Date oli üks, mis mul arvutis seisis ja mis oli täitsa tore.

See-eest mingi libahundifilm Wolfman vms, oli küll ajaraiskamine.
Jõudsin lõpuni vaadata kogu True bloodi hetkel viimase hooaja ning ootan põnevusega seda päris viimast ning nägin ära ka Sherlock Holmes'i kolmanda hooaja, selle UK versiooni siis ning varem nägemata jäänud Irene Hussi osad. Imenatuke saan juba aru, kui rootsi keelt kuulan.


Raamatute lugemise kõrval oli teine plaan muid keeli peale prantsuse keele õppida. Ega ma sellega ka eriti kuhugi jõudnud pole. Käisin pooleteises vene keele tunnis, üks hommik tegin kodus ülesandeid ja siis oligi kõik. Õnneks tuleb ruttu meelde, kui lugema hakkan. Täna võtsin end aga rootsi keele koha pealt käsile ja suuresti tänu Marile, kes ütles, et on vaja võtta õpik kaasa, kui Eedenis kokku saame. Nii ma siis saingi täna jälle lugemist harjutada, tõlkisime koos ning tegin just üle tunni ülesandeid. Tunnen, kuidas pea tarkust täis nüüd on :D
Disainiprojektidest kirjutan homme. Üks asi on valmis, teise idee sain täna.
Vähemalt trenni plaanist olen kinni pidanud ning päris kahju on, et kooli ajal enam nii palju jõusaalis käia ei saa. Aga ega ma end käest ära ei lase. Varsti saab välja jooksma.

No comments:

Post a Comment