Sunday, March 9, 2014

Svarta skor

Mul pole üldse olnud aega, et midagi kirjutada kuigi tean, et mõned sõbrad-sõbrannad aeg-ajalt seda blogi loevad. Jõuan ise lugeda teiste jutukesi ja siis kade olla. Eriti moe-ja ilublogijate peale. Kunagi mõtlesin ju, et tahaks ka sellega tegeleda, aga selleks on tõesti vaja aega ning ka paremat kaamerat kui mul on.
Praegu kulub kogu mu aeg koolile või tööle. Mida enam tööl käin, seda rohkem ideid tuleb, kuidas seda paremini teha ja see on ju ometi hea. :) Vahel meeldib tööl käia rohkem kui ülikoolis, aga tegelikult on need kaks asja omavahel seotud ja millegi täiesti muuga ma tegeleda väga palju ei jõua. Käime Tõnisega vahel jooksmas seega sporti pole ka ära unustanud. Aga näiteks maalimisega pole pea pool aastat tegelenud :( Samuti mitte disaniga, aga kui ilmad ilusaks lähevad, võiks mõne uue seeliku endale meisterdada.
Eelmisel nädalal ostsin endale kaks paari uusi kevad-sügis kingi.
Need mustad needitega on praegused lemmikud. Üllatavalt mugavad ja isegi pärast pikka kõndimist hõõruma ei hakanud. Samas väsitavad jalgu (ma pole harjunud kontsadega) ja paar esimest päeva olid säärelihased metsikult valusad.

Ma ei tea, kas lakknahk on moes või mitte, aga kuna ma pole moes olemisest kunagi eriti huvitatud olnud, otsustasin ka need kingad endaga kaasa võtta. Ilusad, enamvähem mugavad, kerged :)
Tegelikult oleks ka vaja pruune kingi ja varsti ka suvekingi.
Aga siiski on põhiline vajadus praegu nahktagi. Nägin eile Reservedis väga kena musta tagi, aga tahan veel natuke ringi vaadata.
Aga nüüd lähemegi Tõnisega oma jooksuringi tegema ning seejärel ootab mind üks prantsuse-eesti tõlketöö ja rootsi keele esimesed testid.

No comments:

Post a Comment