Thursday, March 13, 2014

Spring break

Kuna õpilased puhkavad, siis puhkan ka mina natuke ning lähen tööle alles kahe nädala pärast.
Tõin täna kõigi rühmade õpikud koju plaaniga nendega tegeleda ja viimase veerandi tunde ette valmistada, printisin ka ülikooli jaoks asju välja ning päeval mõtlesin ka neid lugeda. Tegelikkus on aga see, et olen kuidagi eriliselt väsinud ning olen oma õhtu veetnud New Girl'i vaadates ning natuke šokolaadiga maiustades.
Avastasin selle sarja (New Girl) eelmisel nädalal ja nüüd ei suuda vaatamist lõpetada. Mulle tohutult meeldib Zooey Dechanel (ja mulle meeldivad väga tema tegelaskuju riided :D )
Usun et olen ära teeninud natuke mitte millegi tegemist nii nagu seda teeb päevast päeva Kitty:

Küll jõuan nädalavahetusel õppida. Tegelikult peangi panema mingi tegevuskava paika, et aega ikka mõistlikult kasutada.

No comments:

Post a Comment