Sunday, March 30, 2014

En vacker dag!

Eile tähistasime Mariga hästi natuke meie tutvumise 7ndat aastapäeva. Tegelikult oleks sellest saanud nädala alguses ehk keskkoolide neljanda semestri esimesel päeval 7 aastat. Täitsa pikk aeg ju.
Käisime vanalinnas ühes uues kohvikus "Sõsar" ning sõime prantsuse šokolaadi kooki. Lisaks aitas Mari mul rootsi keele teste teha. Ma saan ikka pärast igat peatükki järjest rohkem aru, aga olen ebakindel ja kardan tobedaid vigu teha. Rääkima peaks ka. Vahel proovin mõelda oskuste piires rootsi keeles :D

Ilm oli väga ilus aga küllaltki jahe.
Aga pigem olgu jahe ja päikseline kui soe ja porine-vihmane.




Ülejäänud õhtu möödus 12nda klassi tõid parandades ja Aliexpressis asju valides. Juba eelmisel kevadel hakkasin internetipoodidega tutvust tegema, kuid nüüd hakkavad nad mulle järjest rohkem meeldima, sest need on ju nii mugavad. Eks teatud riskid on ka, aga siiani on mul enamvähem head kogemused olnud. Näiteks ehted on alati väga heas korras ja õigel ajal kohale tulnud.

No comments:

Post a Comment