Thursday, March 27, 2014

Katie!!!

Teisipäeval võtsime emaga ette teekonna Tallinnasse Katie Melua kontserdile.
Kuulsin kontserdist detsembris, kohe kui piletid müüki tulid ja järgmisel päeval läksingi ostma. Selleks ajaks oli parter välja müüdud ning sain pileti II rõdule.
Kirjas oli, et kohad on piiratud nähtavusega, kuid tegelikult olime täpselt keskel ja see metallpulk, mis piirdeks ees oli, ei takistanud mitte kuidagi Katie nägemist. Aga küll ta oli pisike sealt kõrgelt vaadates :D Ma polnud varem Nokia kontserdimajas ka käinud nii et ei teadnud, kui suur see saal on.
Kontsert oli fantastiline. Katie oli nagu väike hipihaldjas oma hõljuva kleidi ja kristalse häälega.
Ta on laulja, kes nii stuudios kui laivis imehästi laulab. Külmavärinad tulid peale :)
Ma olen tema muusikat kuulanud alates esimesest albumist ning iga kord, kui tal uus plaat välja tuleb, suudab ta väga meeldivalt üllatada.
Võtsime Tallinnas käigust, mis võtta sai. Käisime väljas söömas, jõime kontserdimaja baaris kallist veini ning Tartus tulime taksoga koju (mis tõesti on minu ja mu ema puhul haruldane).
Hoolimata väsitavast reisist olen väga õnnelik, et ikka piletid ära ostsin ning loodan, et mul on millalgi veel võimalus Katie't laivis kuulata.
Minu kaks lemmiklugu tema uuelt plaadilt:




No comments:

Post a Comment