Sunday, March 23, 2014

Mg sool ning taimekasvatus

Ühe sõbra tungival soovitusel tellisin endale ühest internetipoest magneesiumisoola. Ta kiitis seda taevani ning kuna mul on mõned probleemid, mida see ravima peaks, otsustasingi proovida.
Tema asutab seda soola jalavannideks ning vähemalt täna teen ka mina nii.
Magneesiumisoola vannid peaksid aitama:
krampide, ängi (paanikahäired), alkoholi tarbimisest tulevate psüühikahäirete, astma, põletikust tingitud põie krampide, depressiooni, infarkti, kõrge vererõhu, unehäirete, selja-ja kaelavalude, nõrkade hammaste ja südame rütmihäirete vastu. Internetist sain teada, et ka juuste väljalangemist pidi peatama. Õnneks neid kõigi probleeme mul siiski ei ole.
Loodan, et need helbed töötavad minu peal.

Eelmisel nädalal istutasin ümber oma kaks draakonipuud javeel ühe taime, mille nime ma ei tea. Täna panin kasvama basiilikut ja rosmariini. Kunagi kasvatasin vesigressi, mida sai salati ja võileiva peale panna. Ootan nüüd põnevusega, millal taimed välja tulevad. Juba unistan ka oma aia köögiviljadest, mida Võrus kasvatame. Ema ostis eile rediseseemned ära :)




No comments:

Post a Comment