Saturday, March 15, 2014

Karvadest vabaks 2

Juba eelmisel nädalal mõtlesin, et annaks ülevaate sellest, kuidas läheb minu suveks ilusaks-siledaks protsess. Kuus nädalat tagasi oli minu esimene protseduur Beurer SensEpil HL 100-ga, mille endale muretsesin, täna oli neljanda protseduuri kord.
Ma olin tegelikult natuke umbusklik, isegi kui selle masina ostsin (mis siis, et kasutatud ja odavama, kui poest) ning olin lugenud, kui hästi see toimib. Millegi pärast ei suutnud uskuda, et päriselt võiks karvakasv peatuda. Pärast teist seanssi hakkasin aga märkama, et karvakasv tõesti hakkas vähenema. Mõne koha peale on tekkinud tühjad laigud, kuhu pole mitu nädalat midagi kasvanud. Seda, mis on toimunud jalgade peal, saab tunda juba siis kui käega üle tõmmata. Ma ei oska öelda, kui suur see vähenemise protsent võiks olla, äkki 30-40%. Iga sessiooniga läheb tulemus aina paremaks. Ootan juba tänase korra tulemusi (nädala pärast peaks olema hästi näha, kuidas see mõjunud on).
Julgen seega Beureri masinat soovitada (täna nägin taas, et ühte müüakse osta.ee-s, kallimalt küll, kui mina selle ostsin, kuid odavamalt, kui poes müüakse).
Täna ostsin ka ühe valguskasseti juurde, sest kartsin, et see saab tühjaks, ometi olen nüüd 4 korda kasutanud, kuid märgutuli, et ära peaks vahetama, ei põle. :) Seda parem mulle ja äkki polegi üle 2 kasseti vaja.
Uskumatu on mõelda küll, et ehk suveks olen sellest murest vaba ja ehk siis juba jäädavalt. :)

No comments:

Post a Comment