Monday, March 17, 2014

Himalaya herbals

Oriflame'i kosmeetika vaimustus on mul mõnda aega möödas olnud. Bodyshop'i tooteid on ka vähemaks jäänud. Garniere on alati meeldinud. Uuemad lemmikud võiksid olla Ziaja ja Himalaya. Just selle viimase tooteid olen viimasel ajal rohkem kasutama hakanud.
Esimest korda proovisin Mari juures ühte savimaski, see tegi naha väga puhtaks ja siledaks ning tõenäoliselt nähes minu vaimustust, kinkis sõbranna jõuludeks Himalaya aprikoosi ja neemiga näokoorija.
See on just minu nahale mõeldud (kergelt rasusele) ning igati korralik puhastaja-koorija, lisaks on tal meeldiv lõhn.

Ei tahtnud endale midagi eriti juurde osta, sest niigi on veel igasuguseid kreeme, maske, mis vaja ära kasutada, kuid eelmisel nädalal oli Maximas mingite ilupäevade raames hunnik sooduspakkumisi, mille ajal suutsin ikkagi kolm Himalaya toodet juurde osta.
Üheks oli näiteks seep, mille kohe ka köögis kätepesemiseks kasutusele võtsin.
Seebil on samuti meeldiv lõhn, muudab käed krudisevaks :D Mis mulle meeldib.
Tavaliselt olen talviti-kevaditi hädas väga kuivade, isegi lõhenevate kätega, kuid tundub, et see seep parandab asja natuke.

Garniere'i Oh so matte! päevakreem saab kohe-kohe osta ning pärast väikest tasutauuringut otsustasin proovida Himalaya kreemi. See pole küll spetsiaalselt ainult näole mõeldud, vaid nii näole kui ka kehale. Lõhn oli alguses harjumatult tugev ning konsistents tundus rasvane (ta ei ole ju matistav kreem), kuid naha sisse imendus kenasti ning läikima ka seda ei ajanud. Nahk on hästi pehme ja lõhn on mulle meeldima hakanud. Usun, et see kreem oli hea valik.

Praegu kasutan küll Lush'i huulepalsamit, kuid seda peab näpuga määrima ja tegelikult ei taha seda igas olukorras väga teha. Alguses mõtlesin osta kakaoga palsamit, kuid kuna varsti päike paistma hakkab, oli ehk parem valik UVA ja UVB kaitsega palsam. Lõhn mulle ei meeldi. Kõigist toodetest, mida olen proovinud, on see kõige tugevam ja häirivam. Ei tee huuli kleepuvaks ega läikivaks, vaid pigem matiks. Ei meeldi, et huultele jääb hele kiht, kuid kui palsamit vähe panna ja natuke laiali ajada, ei ole seda näha. Huuled on pehmed, selles mõttes täidab ta oma eesmärki. Päikesekaitse kohta ei oska praegu midagi öelda.
Üldiselt olen praegu nende toodetega rahul ja usun, et proovin tulevikus veel midagi. Miks mitte seda savimaksi, mida korra juba teinud olen.

No comments:

Post a Comment