Sunday, April 6, 2014

Trennimotivatsioon

Käisime eile Tõnisega Tartu ülikooli spordihallis vaatamas Lõuna-Eesti VI lahtisi karikavõistlusi kulturismis ja fitnessis. Minu jaoks oli see päris huvitav üritus, sest olen siiamaani näinud kulturiste vaid pildi pealt. Lisaks oskan vahet teha bikiini ja body fitnessil.
Bikiini fitnessi tüdrukud olid väga ilusad, väga saledad, aga lihastes, mis tõestab, et naised ei lähe trenni tehes kergelt jämedaks. Võib olla sale, lihastes ja ilus.
Kaamerat mul kaasas ei olnud, kuid pildid neist, keda nägime on üleval Tartu Postimehe lehel:

http://tartu.postimees.ee/galerii/32964/louna-eesti-vi-lahtised-karikavoistlused-kulturismis-ja-fitnessis/2941288

Tõnis rääkis juba eelmisel suvel, et kehatüübi poolest võiks ma body fitnessiga tegeleda. Mul on laiad õlad ja selg ning tugevad jalad, aga body fitnessi tüdrukud on natuke liiga lihastes.
Ma ei tea, kas mul oleks püsivust, et end nii kaugele treenida, et võistlustele minna. Tehtav oleks see küll.
Otsisin üles oma mõõtmistulemused eelmisest aastat. 03.01.2013 oli minu kõht kõige peenemast kohast 73 cm, naba ümbert 84 cm, puus 97,4 cm ning reis kõige jämedama koha pealt 59 cm.
Mäletan, et kaalusin siis 67 kg, kaks kilo olin suve ja sügisega alla saanud, sest Prantsusmaalt tulles olin 69 kg.
Sellel esmaspäeval kaalusin end Auras ning saavutasin oma viimaste aastate rekordi - 62,1 kg. Tänase päeva seisuga on ka mõõdud kõvasti erinevad: kõht kõige peenemast kohast 70 cm, naba 79 cm, puus 92 cm ning reis 55 cm.
Motiveerituna eilsetest võistlustest tegin täna korralikult trenni. Sõitsin 5 ringi rattaga ümber Anne kanali, tegin 100 kükki, 90 kõhulihast pluss hunniku muid harjutusi fitnesspalli ja 1,5 liitriste veepudelitega, mis hantlite otstarvet täidavad.
Sain talvel endale kolm Myfitnessi spordiklubi pääset, kuna need kehtivad aprilli lõpuni, siis pean need ära kasutama. Plaaningi homme minna ja järgi vaadata, kuidas seal jõusaal on ning kui saab, lähen ka BodyPump trenni.


No comments:

Post a Comment