Saturday, April 12, 2014

Pükste vaimustus

Mõned inimesed häbenevad riiete ostmist second-handist (näiteks mu vennad), aga mina ei ole kunagi seda kuidagi häbenenud. Ma ei leia, et peaksin kulutama kõvasti raha asjadele, mida võin saada ka väga odavalt (ehk siis enamvähem nende tõelise väärtusega). Käisin eile peale tööd Humanas. Võru Humana on tore koht, kus kõige kallim asi maksab uue kauba päeval 4 eurot. Eelmisel nädalal sain sealt 3 euroga ühe Vero Moda kleidi, mis juba nii Tõnise kui tüdrukute käest koolis kiita on saanud. Eile pidi seal olema 1 euro päev, kuid kuna samal ajal peeti ka Kagukeskuse sünnipäeva, kus pood asub, siis olid kõik asjad 0.50. Tulin tulema kahe paari lühikeste pükstega.

Ühed Tommy Hilfigeri teksad...



...ja teised Vero Moda linasest püksid, mis minu suureks rõõmuks on nr 36 ja mulle väga hästi jalga sobivad :)

Nüüd tuleb vaid ilusaid ilmu oodata, et neid ruttu kanda ka saaks.

No comments:

Post a Comment